آخرین خرید استودیو سونی از اولین بازی خود در PlayStation Showcase رونمایی کرد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تریلر مختصری یک سفینه فضایی تنها را نشان می‌داد که از میان شکافی رنگارنگ در فضا منفجر می‌شود، در حالی که صدای تنهایی شمارش معکوس را برای تغییر سرعت آغاز می‌کند. صحنه هایی از نبرد را در کابین کشتی مشاهده می کنیم که شامل غذای ناتمام، شلیک گلوله به دیوارها و غیره است.

در جریان نمایشگاه پلی استیشن امروز، استودیو فایروالک – که ماه گذشته توسط سونی خریداری شد – از Concord رونمایی کرد، یک بازی فضایی جدید که اولین بازی استودیو جدید است.

آ پست وبلاگ پلی استیشن در مورد بازی پس از افشای آن تایید کرد که Concord یک بازی تیراندازی اول شخص چند نفره PvP است، اگرچه جزئیات بیشتری ارائه نشده است. این وبلاگ می گوید که تیم در حال کار «سخت» روی توسعه است و «به طور کامل بازی را قبل از عرضه در سال آینده معرفی خواهد کرد».

Concord در سال 2024 برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

در این وبلاگ آمده است: “کنکورد گرد هم آمدن افراد است. این قدرت بازی ها برای ایجاد ارتباط و الهام بخشیدن به بازی های اجتماعی است.” “تیم فایروالک تحت تأثیر انواع لحظات هیجان انگیز، غیرمنتظره و تجربیات مشترکی است که بازی های چند نفره ایجاد می کنند. هر بار که وارد سیستم می شوید شروع یک ماجراجویی جدید است و هر مسابقه فرصتی برای یک داستان جدید است.”

بخوانید  قبل از اینکه نیویورک را بشناسم، لیبرتی سیتی را می‌شناختم: نگاهی به گذشته در مورد محیط GTA IV