Armored Core 6 مانند Elden Ring با ماشین های غول پیکر بازی نمی کند

یامامورا توضیح داد: «برای این عنوان، با ادامه حمله حتی به قوی‌ترین دشمن، نیروی ضربه‌ای می‌تواند وضعیت دشمن را بشکند و آسیب زیادی وارد کند – ضربه‌ای مهم». “این نقطه شروع برای جابجایی آهسته و سریع نبرد است و هنگامی که با آتش نشانی دوربرد و نبرد نزدیک برد کوتاه ترکیب شود، دشمن و ماشینش به شدت درگیر می شوند و نبردی تهاجمی تر و پویاتر را ایجاد می کنند که فقط مکانیزم می کند. می تواند درگیر شود.”

میازاکی گفت: “نه، ما تلاش آگاهانه ای برای هدایت آن به سمت گیم پلی بازی Soulsborne انجام ندادیم. اول از همه، اجازه دهید من مسائل را روشن کنم.” IGN. «جهت ضروری از [Armored Core VI] این بود که به عقب برگردیم و به مفهوم اصلی Armored Core و آنچه که این سری را خاص کرده است نگاهی بیندازیم.”

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

قطع كردن:

پس از یک دهه توسعه سه گانه Dark Souls، Bloodborne و Elden Ring، From Software با Armored Core VI: Fires of Rubicon به ریشه های مکانیزه خود باز می گردد. انتظار نداشته باشید که این محصول جدید در سری mech رویکردی Soulsborne در گیم پلی داشته باشد، همانطور که هیدتاکا میازاکی، رئیس شرکت From Software در مصاحبه اخیر توضیح داد که گیم پلی Armored Core VI بر روی چیزی تمرکز خواهد کرد که این سری را بسیار خاص می کند.

در حال پخش: ARMORED CORE VI FIRES OF RUBICON – Reveal Trailer

بخوانید  بازی‌های نینتندو سوییچ در والمارت تخفیف‌های زیادی دریافت می‌کنند

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر