بازی‌های نینتندو سوییچ در والمارت تخفیف‌های زیادی دریافت می‌کنند

برخی از بهترین بازی‌های سوییچ که در حال حاضر به فروش می‌رسند، مستقل هستند، مانند مردار به قیمت 9 دلار فهرست شده است، آسمانی به قیمت 4 دلار ذکر شده است و چیچوری تنها به 13 دلار کاهش یافت. هر سه در هنگام راه‌اندازی نقدهای چشمگیری دریافت کردند، و اکنون زمان خوبی برای افزودن آنها به مجموعه خود است. و اگر هنوز چک نکرده اید دره استاردیو، شبیه سازی نمادین کشاورزی، شما می توانید آن را تنها با 9 دلار انتخاب کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

نینتندو در حال حاضر فروش گسترده ای از بازی های دیجیتال سوییچ دارد – اما به دلایلی عجیب به نظر می رسد که Walmart در بازی خودش Big N را شکست داده است. وب سایت وال مارت، و بیشتر عناوین مشابه را خواهید یافت با قیمت های کمتر موجود است.

موارد انحصاری سوییچ نیز بخشی از تبلیغات Walmart است، با رزمندگان نشان آتش لیست شده برای 38 دلار، Monster Hunter Rise: Sunbreak Deluxe Edition فقط با 33 دلار و ماریو کاغذی: پادشاه اوریگامی تا 38 دلار Hyrule Warriors: Age of Calamity همچنین شاهد کاهش جزئی قیمت (تا 53 دلار) است و اگر در انتظار عرضه Tears of the Kingdom در اواخر امسال هستید، این می تواند راهی عالی برای صرفه جویی در زمان باشد.

بخوانید  همه چیزهایی که می توانیم با Freefire Jam بخریم