یلوستون: چگونه تماشا کنیم، در کدام سرویس پخش جریانی و چه زمانی پخش می شود؟

وب سایت شبکه پارامونت تا زمانی که به کابل، ماهواره یا یک سرویس پخش تایید شده دسترسی داشته باشید، به شما امکان می دهد فصل جاری یلوستون را تماشا کنید. با این حال، برای تماشای آنلاین آن، می‌توانید قفل یک پاس 24 ساعته را باز کنید. علاوه بر این، قسمت اول فصل 5 به صورت رایگان در دسترس است. نه، فصل جاری در Paramount+، سرویس پخش پارامونت نیست. بله، گیج کننده است.

برای پخش جریانی فصل های قبلی Yellowstone، به یک سرویس کاملا متفاوت نیاز دارید: Peacock. چهار فصل اول در حال حاضر در سرویس پخش در دسترس است. با این حال، برای انجام این کار به اشتراک Premium نیاز دارید. لیست مفید زیر را برای دیدن مکان تماشای یلوستون و لینک های مستقیم برای تماشای آن در حال حاضر بررسی کنید.

یلوستون چه زمانی پخش می شود؟ :

*=فصل ها و/یا قسمت ها باید خریداری شوند.

نحوه تماشای یلوستون:

فصل 5 قسمت 2 یلوستون تابستان امسال عرضه خواهد شد. تاریخ دقیق عرضه هنوز اعلام نشده است.

همچنین گزینه ای برای خرید فصل جاری – یا فصل های قبلی – یلوستون از سرویسی مانند وجود دارد وودو، آیتونزو بیشتر..

علاوه بر کاستنر، در این سریال لوک گرایمز در نقش کیس داتون، کلی ریلی در نقش بث داتون، وس بنتلی در نقش جیمی داتون، کول هاوزر در نقش ریپ دامدار و کلسی آسبیل در نقش مونیکا، همسر کیس بازی می‌کنند. در اینجا نحوه تماشای نمایش برای خودتان آمده است.

محل پخش جریان یلوستون:

می‌توانید نمایش را در حالی که در شبکه پارامونت پخش می‌شود – یا VOD در سرویس‌های مختلف تماشا کنید. قسمت 1 فصل 5 یلوستون قبلاً پخش شده است، بنابراین هشت قسمت از سریال وجود دارد که باید به آن ادامه دهید.

بخوانید  اولین تریلر DLC Elden Ring Shadow Of The Erdtree فردا می آید

با بازگشت سریال، قسمت‌های جدید یلوستون به احتمال زیاد به زمان خود در شبکه پارامونت یکشنبه‌ها ساعت 8 بعد از ظهر به وقت شرقی بازخواهد گشت.

این سریال با بازی کوین کاستنر در نقش دامپرور مونتانا، جان داتون، مزرعه یلواستون را دنبال می‌کند که نیروهای خارجی تلاش می‌کنند زمین او را بگیرند – سرزمینی که از آن زمان تاکنون به نام خانواده‌اش نامگذاری شده است. داتون توسط یک خانواده قوی احاطه شده است که راه خود را می رود، که ممکن است با دیدگاه جان همسو باشد یا نباشد.

حقوق دنیای تلویزیون یلوستون – که کاملاً یک چیز است – کمی دردسرساز است. سریال اصلی در شبکه پارامونت پخش می شود و شما می توانید از طریق ارائه دهنده کابل یا ماهواره خود به آن دسترسی داشته باشید. اگر یکی ندارید، این نمایش در سرویس‌های پخش زنده تلویزیونی در دسترس است، که بسیاری از آنها ویدیوی درخواستی را ارائه می‌دهند. اگر نمی توانید آن را به صورت زنده تماشا کنید، این بهترین راه برای پیگیری است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

یلوستون یک موفقیت بزرگ برای شبکه پارامونت بود. اولین فصل 5 در نوامبر 2022 با اولین نمایش خود به 8.8 میلیون بیننده رسید و از دیگر سریال های عظیم مانند خانه اژدها شبکه HBO پیشی گرفت. با این حال، تازه واردان به نمایش ممکن است در نحوه تماشای نمایش کمی سردرگم باشند، زیرا حقوق پخش آن خیلی ساده نیست.

بخوانید  تعیین زمان معرفی و عرضه کارت گرافیک RTX 4070 Ti