بازی های بیشتر ژانویه پلی استیشن پلاس فاش شد | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

ارتقاء Devil May Cry 5: Special Edition PS5 سرفصل پیشنهادات جدید است که دارای گرافیک بهبود یافته و حالت های بازی چالش برانگیزتر و همچنین محتوای داستانی اضافی است.

از دیگر موارد اضافه شده به کتابخانه PS Plus می توان به بازی مبارزات انیمیشن محبوب Dragon Ball FighterZ، جانشین معنوی Left 4 Dead Back 4 Blood و ماجراهای اپیزودیک مورد تحسین منتقدان Life is Strange و Life is Strange: Before The Storm اشاره کرد. Jett: The Far Shore یک سفر بین ستاره‌ای در کیهان با موسیقی متن منحصربه‌فرد است که یک تجربه مراقبه ایجاد می‌کند، و Just Cause 4: Reloaded یک جعبه ماسه‌ای بسیار مناسب است که در آن شما به طرز انفجاری یک رژیم فاسد را سرنگون می‌کنید.

از پلی استیشن تا ایکس باکس، شایعه Developer Direct برای کنسول مایکروسافت برای ۲۵ ژانویه تایید شده است. به گفته Xbox Wire، این رویداد بر روی The Elder Scrolls Online، Forza Motorsport، Minecraft Legends و Redfall با «ویژگی‌های بزرگ» و «ویترین گیم‌پلی گسترده» در این عناوین تمرکز خواهد کرد. به عنوان مثال، Arkane Austin قصد دارد تصاویری از گیم پلی تک نفره و چند نفره را برای Redfall به نمایش بگذارد. این استودیو همچنین در مورد مبارزات، سفارشی سازی و باس های بیشتر برای FPS صحبت خواهد کرد.

اعضای پلی‌استیشن پلاس همچنین می‌توانند بازی‌های رایگان سطح اساسی ماه ژانویه را دریافت کنند، که شامل Star Wars Jedi: Fallen Order، Axiom Verge 2 و Fallout 76 می‌شود. فهرست کامل همه بازی‌هایی که این ماه برای PS Plus عرضه می‌شوند در GameSpot dot com موجود است.

بخوانید  Madden NFL 24 - فهرست و رتبه بندی کابوی های دالاس

اگر تغییر مغزی تری را ترجیح می دهید، اریکا ارزش امتحان کردن را دارد. اریکا یک اکشن زنده و هیجان انگیز تعاملی، قتل، آسیب های دوران کودکی و کارآگاهی وحشتناک را در هم می آمیزد تا روایتی جذاب خلق کند. برای طرفداران قدیمی، PlayStation Classics برای مشترکین Premium آینده شامل نسخه ارتقا یافته Siphon Filter 3، مسابقه مخرب در Star Wars Demolition و Hot Shots Golf 2 است. ذخیره سریع و فیلترهای ویدئویی سفارشی.

اگر در مورد Starfield تعجب می‌کنید، مایکروسافت می‌گوید که یک نمایش مستقل در آینده بر روی عنوان استودیو Bethesda Game متمرکز خواهد شد. این جزئیات همچنین بخشی از شایعه اصلی Developer Direct در اوایل این هفته بود.