یخچال کوچک Xbox Series X Replica در حال حاضر بسیار ارزان است

اگرچه این یخچال از لحاظ فنی یک خنک کننده الکتروترمال است و نه یخچال، اما یخچال کوچک Xbox Series X Replica تقریباً شبیه به کنسول واقعی در یک نگاه به نظر می رسد و دارای قد 14.3 اینچ و عرض 7.3 x 7.3 اینچ است. لوگوی Xbox در بالا حتی روشن می شود. کولر فضای کافی برای قرار دادن 8 قوطی نوشیدنی 11 اونسی دارد، به علاوه فضای اضافی در داخل در برای قرار دادن تنقلات یا سایر اقلام دارد. این دستگاه دارای یک سیم برق 12 ولتی است که به پریزهای دیواری متصل می شود و در صورت مسافرت یا کمپینگ می توانید از کولر با پریزهای ماشین یا RV استفاده کنید. غذا یا نوشیدنی شما را حدود 36 درجه خنک تر از هوای اطراف نگه می دارد.

یخچال Xbox Series X Mini یکی از نمونه های قابل توجه بازی های واقعیت تبدیل شده به میم است و شما می توانید مال خود را در والمارت آنلاین بگیرید فقط 35 دلار (معمولاً 79 دلار) برای مدت محدودی ذخیره کنید.

شرحی ارائه نشده است

اگر به دنبال چیزی هستید که بتوانید با Xbox Series X واقعی خود استفاده کنید، کنترلرهای Xbox Elite Series 2 و Elite Series 2 Core به ترتیب به 149 و 105 دلار کاهش می یابند.

پیشنهاد ویژه Walmart در مورد Xbox Series X Mini Fridge Replica فقط برای سفارشات آنلاین اعمال می شود، بنابراین شما آن قیمت را در فروشگاه ها پیدا نخواهید کرد. همچنین نمی دانیم این معامله چقدر دوام خواهد داشت، بنابراین به فروشگاه آنلاین والمارت بروید و تا زمانی که هنوز در دسترس است، یکی از آن را خریداری کنید.

بخوانید  Octopath Traveler 2 - Comment débloquer tous les emplois secondaires et les emplois secrets

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر