وکیل سابق FTC آژانس بریتانیا را به مسدود کردن قرارداد مایکروسافت-اکتیویژن متهم کرد

در صنعت بازی، سونی به یکی از مخالفان سرسخت این معامله تبدیل شده است، در حالی که شرکت هایی مانند Nvidia حمایت خود را اعلام کرده اند.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

همه درباره ادغام موفقیت آمیز مایکروسافت با اکتیویژن بلیزارد نظر دارند، اما همه یکی از وکلای برتر کمیسیون تجارت فدرال نبودند. در اخیر مقالهآلدن ابوت، مشاور کل سابق FTC، گفت که سازمان رقابت و بازار بریتانیا نباید از ادامه معامله جلوگیری می کرد و گفت که این نهاد به طور کامل حقایق را در نظر نگرفته است.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

ابوت از سال 2018 تا اوایل سال 2021 سمت خود را در FTC داشت، به این معنی که او در دولت محافظه کار ترامپ خدمت می کرد. ابوت در حال حاضر یکی از اعضای مرکز مرکاتوس در دانشگاه جورج میسون است، یک اندیشکده که به طور گسترده ای به این عنوان توصیف می شود آزادیخواه در چشم انداز به این ترتیب، جای تعجب نیست که او نسبت به این نوع تنظیم بازار بدبین است، زیرا آزادیخواهان عموماً با چنین اقداماتی بر اساس دلایل مفهومی مخالف هستند. قبل از کار در دولت، ابوت به عنوان استادیار در دانشکده حقوق آنتونین اسکالیا جورج میسون کار می کرد که احتمالاً به نام معروف ترین آزادیخواه حقوقدان تاریخ آمریکا

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

در این مقاله، ابوت ادعا می‌کند که CMA تأثیر بازی‌های ابری در کوتاه‌مدت را اغراق‌آمیز کرده است، و اشاره می‌کند که این فناوری امیدوارکننده هنوز نتوانسته نفوذ قابل‌توجهی به مصرف‌کنندگان داشته باشد. او می نویسد: «اگرچه بازی ابری نیازی به خرید دستگاه های بازی خاصی ندارد، اما به پهنای باند قابل توجه، اتصالات اینترنتی پایدار و اشتراک در سرویس های خاص نیاز دارد.