پایان توسعه بازسازی System Shock

داستان این بازی در پایگاه سیاتل اتفاق می افتد که توسط هوش مصنوعی قدرتمندی به نام SHODAN اداره می شود. در نهایت، SHODAN تبدیل به یک عنصر شیطانی می شود و شروع به سلاخی همه افراد در پایگاه می کند. بعداً افراد کشته شده به موجوداتی جهش یافته و ترسناک تبدیل می شوند. حالا بازیکنان باید از انواع سلاح ها، قدرت هک و سایر مهارت ها به عنوان دزد دریایی گرفتار در این ایستگاه استفاده کنند تا جان خود را نجات دهند.

همانطور که توسط استودیو Nightdive اعلام شده است، توسعه نسخه بازسازی شده System Shock کامل شده است.

استودیو Nightdive، سازنده نسخه بازسازی شده System Shock، طی خبری رسمی تایید کرد که مراحل ساخت این بازی به پایان رسیده است. شرکت ناشر Plaion این نسخه بازسازی شده را در تاریخ 9 ژوئن (30 مه) از طریق فروشگاه های Steam، GOG و Epic Games در دسترس طرفداران قرار خواهد داد. نسخه کنسولی این بازسازی نیز در دست توسعه است و در آینده منتشر خواهد شد. بازسازی سیستم شوک بر اساس نسخه اصلی این سری ساخته شده است که در سال 1994 توسط LookingGlass Technologies منتشر شد.

نسخه بازسازی شده System Shock دارای تصاویری HD کاملا بازسازی شده همراه با رابط مدرن، مناطق جدید، موسیقی و دشمنان خواهد بود. سیستم هک نیز دستخوش تغییرات زیادی شده و یک سیستم قطع عضو جدید برای از بین بردن دشمنان به بازی اضافه شده است. علاوه بر این، تری برسیوس با استودیو Nightdive برای دوبله مجدد SHODAN همکاری کرد. System Shock Remake برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S در حال توسعه است و در تاریخ بعدی منتشر خواهد شد.

بخوانید  فیلم Godzilla Minus One به رکورد جدیدی رسید

شما می توانید نظرات خود را در مورد بازسازی سیستم شوک با ما در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر