یافتن مسیر ونوم به سوی خورشید نیمه شب مارول با بسته الحاقی بعدی


استودیو Firaxis با انتشار تریلر جدیدی از ورود شخصیت Venom به بازی Marvel’s Midnight Suns با بسته الحاقی آینده خبر داد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که استودیو Firaxis از انتشار بسته الحاقی جدیدی برای بازی استراتژی نوبتی Marvel’s Midnight Suns خبر داده است. Firaxis Games با انتشار یک تریلر با عنوان Redemption اعلام کرد که بسته لحاف آینده روی شخصیت Venom تمرکز دارد و در تاریخ 4 مارس (23 فوریه) منتشر خواهد شد.

دانلود فیلم آپارات

تریلر جدید واقعاً یک تریلر سینمایی است و گفتگوی ادی براک و مرد عنکبوتی را در خود دارد. این تریلر پیش‌نمایش برخی از کارت‌های توانایی ونوم را نشان می‌دهد که با لباس همزیستی کاراکتر مطابقت دارند. طبق توضیحات موجود در تریلر، بسته الحاقی Redemption دقیقا 10 توانایی منحصر به فرد را برای Venom، ماموریت های داستانی، ارتقاء جدید برای Abbey و لوازم جانبی جدید برای شخصیت های جدید به ارمغان می آورد.

بسته الحاقی Redemption را می توان به طور جداگانه خریداری کرد، اما همچنین در Season Pass Midnight Suns Marvel گنجانده شده است. بسته های الحاقی آتی بازی Marvel’s Midnight Sun شخصیت های X-Men Storm و Morbius را برای بازیکنان به ارمغان می آورد. اولین بسته الحاقی بازی به نام The Good، The Bad و The Undead به بازیکنان شخصیت Deadpool و محتوای بیشتری برای کشف می دهد.

Marvel’s Midnight Suns اکنون بر روی پلتفرم‌های PC، PlayStation 5 و Xbox Series X در دسترس است. Xbox Series S را می‌توان تجربه کرد. کاربران کنسول می توانند قبل از خرید بازی آزمایشی 3 ساعته را تجربه کنند. Studio Firaxis Games همچنین قصد دارد نسخه های Xbox One، PlayStation 4 و Nintendo Switch بازی Marvel’s Midnight Suns را نیز عرضه کند، اما تاریخ انتشار این نسخه ها هنوز اعلام نشده است.

بخوانید  Critique du film Halloween Ends (Halloween Ends) | Le mal ne meurt jamais !
تحریریه مجله بازی یک گیمر