گسترش Phantom Liberty Cyberpunk 2077 همچنان به موفقیت بزرگی ادامه می دهد



CD Projekt Red فاش کرده است که Phantom Liberty Cyberpunk 2077 از زمان انتشار در 26 سپتامبر بیش از 4.3 میلیون نسخه فروخته است.

به گفته Piotr Nielubowicz، مدیر مالی CD Projekt Red، الحاق فانتوم لیبرتی دارای نرخ دلبستگی 20 درصدی است. این به این معنی است که از هر پنج نفری که بازی پایه Cyberpunk 2077 را دارند، یک نفر نیز مالک این الحاقیه است. در حال حاضر، این استودیو در حال کار بر روی Cyberpunk 2077 Ultimate Edition است که شامل بازی پایه و الحاقی در یک بسته است و برای عرضه در تاریخ 5 دسامبر برنامه ریزی شده است.

بازی الحاقی Phantom Liberty در هفته اول 3 میلیون نسخه فروخت و مطمئناً به استودیو کمک کرد تا سه سال پیش بر عرضه سخت بازی غلبه کند. این بازی نامزد بهترین داستان و بهترین اجرا برای ادریس البا در نقش سولومون رید در The Game Awards 2023 شده است. همچنین نامزد بهترین پشتیبانی از جامعه و بهترین بازی در حال انجام است.

با وجود این خبر خوب، متأسفانه CD Projekt Red حدود 10 درصد از نیروی کار خود را در ماه جولای اخراج کرد که بخشی از موجی از کاهش بی‌رحمانه و فراگیر مشاغل در صنعت بازی در سال جاری بود.

در بررسی Phantom Liberty از GameSpot، گفتیم: “Phantom Liberty در بهترین حالت Cyberpunk 2077 است. CD Projekt Red از نسخه اصلی درس گرفت و بر روی بخش هایی تمرکز کرد که بیشترین اهمیت را داشتند تا تجربه ای هیجان انگیز و جذاب را ارائه دهند که مدت زیادی دوام نمی آورد. خوش آمدید او و در حالی که در داستان اصلی قرار گرفت، تأثیر ماندگاری بر جای گذاشت که برداشت من از دنیای Cyberpunk را بازنویسی کرد.

بخوانید  پدرو پاسکال احتمالا نقش آقای شگفت‌انگیز را در فیلم Fantastic Four بازی می‌کند

GameSpot همچنین یک مستند جدید در مورد چرخش Cyberpunk 2077 منتشر کرد، پس حتما آن را ببینید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر