توسعه‌دهنده اصرار دارد Silent Hill: Ascension توسط هوش مصنوعی نوشته نشده است و می‌گوید پیشنهاد در غیر این صورت یک “توهین پنهان” است.



پس از یک توییت ویروسی که Silent Hill: Ascension را متهم کرد که توسط هوش مصنوعی نوشته شده است، مدیر عامل استودیو پشت مجموعه تعاملی ماجراجویی انتخاب کن، اصرار داشت که توسط “افراد واقعی” نوشته شده است. وی افزود که هرگونه تلقین مبنی بر این که اینطور نیست “فقط توهین پنهانی به انسان های با استعدادی است که برای خلق چیزی که به آن افتخار می کنند سخت تلاش کرده اند.”

Silent Hill: Ascension یک مجموعه تلویزیونی تعاملی است که در فرنچایز ترسناک محبوب کونامی اتفاق می‌افتد. از طریق وب یا یک برنامه، کاربران می توانند قسمت های جدید سریال را به صورت زنده پخش کنند و به طور جمعی به انتخاب های خود رأی دهند. در یک مقاله ویروسی در ایکس (توئیتر سابق)، ووئیدبرگر، تهیه‌کننده سابق ویدیوی بمب غول‌پیکر، یک کلیپ ویدیویی به اشتراک گذاشت و لحظات اخیر نمایش را که در آن شخصیت‌های اصلی به مردی تنها در وودز برخورد می‌کنند، به باد انتقاد گرفت. دیالوگی کوتاهی شکل می گیرد که در آن مرد درباره نحوه چیدن توت ها و “دوست دارد مربا درست کند” نظر می دهد. به محض ظهور او، مرد توت دوست ناپدید می شود و دیگر هرگز دیده نمی شود.

Voidburger نوشت: “Silent Hill: Ascension به طور کامل توسط هوش مصنوعی نوشته شده است و من نمی توانم خلاف این را متقاعد کنم.” “این NPC تصادفی ظاهر می‌شود، می‌گوید در حال شکار انواع توت‌ها است، می‌گوید چیزهای عجیب و غریبی دیده است و در مورد آن نظری نمی‌دهد، هیچ اطلاعاتی ارائه نمی‌دهد، برای یافتن انواع توت‌ها ترک می‌کند. برای همیشه خداحافظ، BerryMan.”

بخوانید  مشخصات احتمالی کارت گرافیک RTX 4070; از 5888 هسته تا 12 گیگابایت حافظه

سایر کاربران به سرعت به آنچه که به نظر می‌رسد شواهدی مبنی بر اینکه Genvid سازنده Silent Hill: Ascension از هوش مصنوعی در پروژه‌های خود استفاده می‌کند، اشاره کردند. کار از ژاکوب ناووک، مدیر عامل شرکت از جولای 2023، جایی که او گفت که پروژه های آینده استودیو “همه دارای شخصیت های هوش مصنوعی هستند.” در دیگر کارناووک گفت که این پروژه بسیاری از عناصر هوش مصنوعی خود را کاهش داده و در عوض بر روی “فیلمبرداری/انیمیشن انسانی برای انواع صحنه ها به جای هوش مصنوعی” تمرکز کرده است. او همچنین در مقاله قبلی خود گفت که تیم “سکانس های فرار مبتنی بر هوش مصنوعی را حذف کرده و به جای آن مسابقات را موکاپ کرد.” شخصیت ها همچنان بازیگران هوش مصنوعی هستند زیرا هیچ بازیکنی آنها را کنترل نمی کند، اما ما حرکات، نگاه صحیح، همگام سازی لب ها و انگشتان را تعیین می کنیم.

در اخیر کار ظاهراً در پاسخ به اتهامات هوش مصنوعی، ناووک به سایلنت هیل گفت: Ascension به طور کامل توسط افراد واقعی نوشته شده است.

از بیش از 100000 کلمه ما، هیچ یک توسط LLM نوشته نشده است. [large language models] ناووک گفت.

در ادامه مطلب نوشته هاناووک اشاره کرد که استفاده قبلی از هوش مصنوعی برای این پروژه برای اهداف آزمایشی مربوط به استفاده از این فناوری در انیمیشن سازی و کارگردانی صحنه های برش بود. او همچنین گفت که کار قبلی روی هوش مصنوعی او را «در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای بسیاری از تلاش‌های خلاقانه شک و تردید کرده است» و اینکه «هنوز با قابلیت استفاده در بازی‌ها فاصله زیادی دارد».

بخوانید  آمازون تایید کرد که فصل دوم Fallout در حال رخ دادن است

“هیچ کدام از آن ها [AI] ناووک گفت: «این کار در نهایت در این پروژه یا پروژه های دیگر مورد استفاده قرار گرفت. ما تیمی متشکل از انیماتورها داریم که روی پروژه کار می‌کنند، تیمی از نویسندگان که فیلم‌نامه‌ها را نوشته‌اند، و طراحان روایتی که انتخاب کرده‌اند. پیشنهاد در غیر این صورت فقط توهین پنهانی به انسان‌های با استعداد است که سخت تلاش کرده‌اند تا چیزی بسازند که به آنها افتخار می‌کنند. از.”

چه از هوش مصنوعی استفاده کند یا نه، استقبال از Silent Hill: Ascension دقیقاً مثبت نبوده است. اپلیکیشنی که این سری از طریق آن تجربه می شود در حال حاضر امتیاز 1.7 از 5 را در کاربر به نمایش می گذارد فروشگاه Google Playدر حالی که این سری امتیاز بررسی کاربر 0.4 در آن است متاکریتیک.

در حال حاضر چندین پروژه Silent Hill در حال انجام است. به گفته سازنده، بازسازی Silent Hill 2 Blooper Team به آرامی در حال پیشرفت است و دو بازی دیگر Silent Hill f و Silent Hill Townfall نیز در حال توسعه هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر