آمازون تایید کرد که فصل دوم Fallout در حال رخ دادن است

قبل از نمایش هفته گذشته سری Fallout، برخی از طرفداران این فرنچایز نگران بودند که حذف تمام قسمت‌های فصل 1 در یک روز به شانس تمدید آن لطمه بزند. خوشبختانه اینطور نشد. Amazon Prime Video رسماً این سریال را تمدید کرد و فصل دوم Fallout تنها هشت روز پس از پخش سریال در راه است.

ستایش از مجریان فوق‌العاده درخشان ما، ژنو (رابرتسون-دورت) و گراهام (واگنر)، از بازیگران فوق‌العاده ما، تاد و جیمز و همه اسطوره‌های بتسدا، و جن، ورنون و تیم باورنکردنی در آمازون برای باورنکردنی‌شان. جاناتان نولان و لیزا جوی، تهیه‌کنندگان اجرایی، در بیانیه‌ای اعلام کردند که با حمایت از این سریال، ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا دوباره جهان را منفجر کنیم.

جنیفر سالک، رئیس استودیو ام جی ام آمازون افزود: «یونا، لیزا، ژنو و گراهام با این نمایش پیشگامانه و وحشیانه جهان را مجذوب خود کردند. «نوار برای طرفداران این بازی ویدیویی نمادین بالا بود و تا کنون، به نظر می‌رسد که ما فراتر از انتظارات آن‌ها بوده‌ایم، در حالی که میلیون‌ها طرفدار جدید را به این فرنچایز جذب کرده‌ایم. مایلیم از جونا و لیزا و دوستانمان در بتسدا برای اینکه سریال را برای ما آوردند و از ژنو و گراهام به خاطر شرکتشان به عنوان مجریان برنامه فقط یک هفته تشکر کنیم و بینندگان را حتی بیشتر به دنیای سورئال ببرند از Fallout.

به عنوان بخشی از این اعلامیه، Prime Video اعلام کرد که Fallout جزو سه عنوان برتر تا به امروز است. فصل 2 هنوز تاریخ شروع تولید ندارد، اما می‌تواند در کالیفرنیا فیلمبرداری شود تا از معافیت مالیاتی 25 میلیون دلاری از ایالت استفاده کند. تا آنجایی که فصل بعد چگونه بازی می کند، پول ما در نیو وگاس است.

بخوانید  این چیزی است که در طول 20 دقیقه فیلم TMNT: Mutant Mayhem نشان داده شد

فصل ۱ Fallout اکنون در Prime Video در حال پخش است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر