گسترش انیمیشن Star Wars: The Bad Batch برای فصل سوم و آخر

دارث نیهیلوس در داستان های جدی

فصل سوم و آخرین فصل Star Wars: The Bad Batch در سال 2024 در دیزنی پلاس پخش خواهد شد. اما این تنها خبر برای طرفداران دنیای جنگ ستارگان نبود و مشخص شد که انیمیشن Tales of the Jedi تمدید شده است. برای فصل دوم چندی پیش اولین قسمت از این مجموعه انیمیشنی از دیزنی پلاس پخش شد و توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و دیو فیلونی آن را یک ماجراجویی جذاب برای خود توصیف کرد.

اطلاعات کمی در مورد فصل دوم Tales of the Jedi در دسترس است و فقط می دانیم که دیو فیلونی برای انجام فصل دوم این سریال انیمیشنی از دنیای جنگ ستارگان بازخواهد گشت. سریال Tales of the Jedi در واقع یک انیمه کوتاه است که مدت زمان هر قسمت بین 13 تا 17 دقیقه است که فصل اول آن در 6 قسمت ساخته شد که در آن شاهد داستان های آسوکا تانو، کنت دوکو، میس بودیم. ویندو، دارث سیدیوس و ما کوای گان جین بودیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در حاشیه مراسم جنگ ستارگان، اطلاعات جدیدی از انیمیشن های جنگ ستارگان منتشر شده است. در حاشیه پنل انیمیشن که امروز برگزار می شود، لوکاس فیلم رسما اعلام کرد که انیمیشن Star Wars: The Bad Batch برای فصل سوم تمدید شده است و فصل سوم این انیمیشن قرار است فصل پایانی آن باشد. پیش از این، در پایان فصل دوم این سریال انیمیشنی از دنیای جنگ ستارگان، پایانی غافلگیرکننده با یک cliffhanger بزرگ وجود داشت.

لوکاس فیلم به طور رسمی از تمدید Star Wars: The Bad Batch برای فصل سوم و آخر و Tales of the Jedi برای فصل دوم خبر داد.

بخوانید  مناطق باز Aowed شبیه به قسمت بزرگتر نقشه های دنیای بیرونی است

در هر صورت، قابل پیش بینی بود که گروه Bad Batch به پایان سفر خود نزدیک می شود. دیوید فیلونی که تهیه کننده اجرایی، کارگردان و نویسنده سریال Mandalorian است و در واقع خالق اصلی انیمیشن Star Wars: The Clone Wars می باشد که به عنوان تهیه کننده اجرایی و برنامه نویس با جنیفر کوربت در سریال Star Wars: The Bad Batch، فیلونی و کوربت برای فصل سوم این انیمیشن بازخواهند گشت.