لارس میکلسن از شورشیان جنگ ستارگان برای ایفای نقش دریاسالار بزرگ ترون در آهسوکا

اکانت رسمی جنگ ستارگان در توییتر دخالت میکلسن با آهسوکا را فاش کرد. او یک آنتاگونیست اصلی شخصیت همنام با بازی روزاریو داوسون خواهد بود. مری الیزابت وینستد در نقش هرا سیندولا و ناتاشا لیو بوردیزو در نقش سابرین رن در سریال دیزنی پلاس به آنها ملحق خواهند شد.

داوسون به جشن جنگ ستارگان اشاره کرد که فصل دوم برای آهسوکا در حال ساخت است، اگرچه این در نهایت به موفقیت آن فصل اول بستگی دارد. او قبلا در نقش شوالیه جدی سابق در فیلم های ماندالوریان و کتاب بوبا فت بازی کرده بود.

نویسنده تیموتی زان در اصل شخصیت ترون را برای کتاب وارث امپراتوری خلق کرد. رمان سال 1991 با برخاستن نیروی تاریک و آخرین فرمان در سال‌های 1992 و 1993 به عنوان سه‌گانه Thrawn شروع شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



جنگ ستارگان آهسوکا در ماه آگوست به نمایش درخواهد آمد و اولین تریلر تنها نگاهی اجمالی به پشت سر ترون به ما می دهد. اما ما می دانیم که آهسوکا از ظهور مجدد او آشفته است.

وارث امپراتوری در سریال جنگ ستارگان Ahsoka انتخاب شد و صدایی آشناست. لارس میکلسن پس از ایفای نقش شخصیت شرور در فیلم Star Wars Rebels، در سریال Disney+ نقش دریاسالار بزرگ ترون را بازی خواهد کرد.

میکلسن علاوه بر صداپیشگی Thrawn، به خاطر کارش در The Witcher در نقش جادوگر Stregobor نیز شهرت دارد. او همچنین در House of Cards و همچنین شرلوک بی بی سی ظاهر شده است. و اگر نام خانوادگی او برای شما آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که برادرش مادز است.

بخوانید  پوستر Kingdom of the Planet of the Apes حکومت میمون ها را نشان می دهد