فصل دوم Star Wars Visions اولین تریلر خود را قبل از اولین نمایش در 4 می دریافت می کند



طرفداران جنگ ستارگان زمان زیادی برای دیدن جلد دوم مجموعه گلچین جنگ ستارگان: چشم انداز منتظر نخواهند بود، زیرا بلوک جدیدی از اخبار متحرک در تاریخ 4 می عرضه خواهد شد. فصل دوم Star Wars: Visions که در روز جنگ ستارگان به دیزنی + می‌آید، نه فیلم کوتاه جدید از استودیوهای انیمیشن‌سازی معروف در سراسر جهان را نمایش می‌دهد.

در طول پانل جشن جنگ ستارگان برای فصل دوم Visions، جیمز واو، ژاکی لوپز و جاش ریمز، تهیه‌کنندگان اجرایی برنامه‌های خود را برای مجموعه جدید انیمیشن‌های کوتاه ارائه کردند. طبق گفته تیم، فصل 1 Visions جنگ ستارگان را از «چشم‌اندازهای منحصربه‌فرد» جشن گرفت، اما برای فصل 2 تیم می‌خواست به مسیری متفاوت برود. لوپز گفت: «ما می‌خواستیم استودیوهایی را انتخاب کنیم که احساس می‌کردیم نگاهی منحصربه‌فرد به جنگ ستارگان داشته باشند.

برخی از استودیوهای درگیر در فصل دوم Visions عبارتند از Aardman بریتانیایی والاس و گرومیت و Voltron: Legendary Defender’s Studio Mir از کره جنوبی. پروژه Aardman، I Am Your Mother، توسط Magdalena Osinka کارگردانی شده است، در حالی که Hyeong Geun Park از Lookism کارگردانی فیلم کوتاه Studio Mir را بر عهده دارد. لیست کامل استودیوهای جهانی شامل:

  • کارتون سالن – بستر Screecher
  • Punkrobot — در ستاره ها
  • آردمن – من مادرت هستم
  • استودیو میر – سفر به سر سیاه
  • استودیو La Cachette — The Spy Dancer
  • 88 عکس — راهزنان گلک
  • Art Shtajio و Lucasfilm Ltd. — گودال
  • Triggerfish – Chanson d’Aau

در دیگر اخبار انیمیشن جنگ ستارگان، The Bad Batch برای فصل سوم و آخر تمدید شد و سریال انفرادی Ahsoka در حال شکل گیری است تا جانشین معنوی جنگ ستارگان Rebels شود زیرا چهره های آشنای زیادی از این فصل در آن حضور دارند. عصر. سلسله. برای اخبار بیشتر مستقیماً از جشن جنگ ستارگان، می‌توانید تمام تحولات آندور، فیلم جدید با بازی دیزی ریدلی که در دست ساخت است، و اینکه چگونه The Acolyte به بدترین گوشه از جنگ ستارگان می‌تابد، مطلع شوید.

بخوانید  TMNT: پیش‌سفارش‌های جهش‌یافته با بسیاری از امکانات اضافی رایگان در Walmart ارائه می‌شود

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.