چیزهای جدید در فصل 1 فورتنایت فصل 4: موتورسیکلت ها، کراس اوور Witcher و موارد دیگر



فصل 1 بازی Fortnite Chapter 4 اینجاست. پس از کوتاه‌ترین فصل در تاریخ فورتنایت در یک سال، فصل 4 ممکن است نشان دهنده راه جدیدی برای بازی رویال اپیک باشد که در آن بازیکنان هر ماه دسامبر تغییرات اساسی را دریافت می‌کنند. در فصل 4 فورتنایت، یک نقشه کاملاً جدید وارد شده است، اگرچه مانند همیشه بدون نکاتی از نقاط فرود گذشته نیست. سلاح‌های جدید Fortnite نیز در اینجا هستند، مانند یک پاس نبرد جدید و مکانیک‌های کاملاً جدید مانند موتور سیکلت و یک سیستم پرک به نام Augments. این توضیح دهنده همه چیز در مورد چیزهای جدید و غیرعادی در فصل 4 Fortnite را در نظر بگیرید.

این راهنماها با پایان یافتن زمان از کار افتادن Fortnite به سرعت پر می شوند، بنابراین آنها را علامت گذاری کنید و روز راه اندازی خود را با ما بگذرانید. فصل 4 خوب، حلقه ها!

در حال پخش: تریلر رسمی راه اندازی فصل 1 بازی Fortnite Chapter 4

بازی Fortnite Chapter 4 Season 1 Battle Pass

گذرگاه نبرد فصل 1 فصل 4 شامل هشت شخصیت دیگر، V-Bucks، و ده‌ها لوازم آرایشی دیگر است که می‌توانید هنگام بازی در طول فصل به دست آورید. فورتنایت عاشق کراس اوورها است، و این فصل با The Witcher’s Geralt of Rivia که اولین بازی جزیره ای خود را دارد، تفاوتی ندارد، همانطور که Doom’s Doomslayer نیز همینطور است. ما به طور فعال از هر جایزه نبرد پاس در بازی فیلم می گیریم، و شما می توانید خلاصه کامل آن را اینجا بیابید.

سلاح های فصل 4 فورتنایت

به طور معمول، فصل جدید به معنای اصلاح اساسی در استخر غارت است، و این هنوز در فصل 1 فصل 4 صادق است. در این فصل، Fortnite سلاح های جدیدی از جمله دو شاتگان جدید را معرفی می کند – زمان آن است که بگوییم طرفداران کدام یک را ترجیح می دهند. در اینجا می‌توانید یک تفکیک کامل از تمام غارت‌ها و سلاح‌های جدید پیدا کنید.

نقشه فصل 4 فورتنایت

شاید هیجان‌انگیزترین بخش فصل جدید Fortnite نقشه جدید باشد. نقشه فصل 4 بازنگری کاملی از چشم انداز Fortnite، از جمله معرفی موتورسیکلت ها را به ارمغان می آورد، اما این نقشه ها بدون اشاره به نقشه های گذشته است که بازیکنان قدیمی ممکن است دوست داشته باشند به آنها برخورد کنند. برای یک نمای کلی از نقشه جدید، راهنمای گردشگری ما را اینجا ببینید.

سلاح های عجیب و غریب و افسانه ای

بهترین سلاح ها در هر فصل Exotics و Mythics هستند. Exotics توسط NPC ها فروخته می شود و Mythicals توسط NPC های متخاصم در صورت شکست حذف می شوند. ما اکنون در حال جستجوی جزیره برای همه اینها هستیم، بنابراین به زودی راهنمای ما را در اینجا پیدا خواهید کرد.

بخوانید  در تریلر نهایی ماریو در جاده رنگین کمان مسابقه دهید

سنگ معدن جنبشی

این منبع جدید می تواند توسط بازیکنان حیله گر برای به دست آوردن مزیت در مسابقه با سایر بازیکنان استفاده شود. ما یک راهنمای جامع در مورد چگونگی یافتن و استفاده از سنگ معدن کینتیک گردآوری می کنیم.

سیستم افزایش

یک سیستم جدید فورتنایت به نام Augments که علاقه‌مندان به بازی را توزیع می‌کند، همراه با فصل 4 عرضه می‌شود، و ما در حال جمع‌آوری راهنمایی برای تفکیک همه آن‌ها برای شما هستیم. مواردی مانند بارگذاری مجدد سریع‌تر، سرعت‌های سریع‌تر و پرش‌های دوبل همگی توسط افشاگران ذکر شده‌اند، اما ما اکنون فعالانه آن را تأیید می‌کنیم و به زودی همه جزئیات را در اینجا خواهیم داشت.

همه مکان های NPC

هر فصل از Fortnite از فصل 2 تا فصل 5، NPC های جدیدی را معرفی می کند که اغلب توسط Epic به سادگی به عنوان “شخصیت های Fortnite” نامیده می شود، در جزیره پرسه می زنند و کالاها و خدمات را به بازیکنان ارائه می دهند. ما به طور فعال در حال تحقیق در مورد تمام شخصیت های Fortnite در فصل 4 فصل 1 هستیم و به زودی نقشه و لیست کاملی در اینجا خواهیم داشت.

تمام نقاط ماهیگیری

همانطور که می‌توانید کتاب مجموعه شخصیت‌های خود را تکمیل کنید، می‌توانید همه ماهی‌های بازی را نیز پیدا کنید. شما می‌خواهید این کار را به دلایل مختلفی انجام دهید، از جمله دریافت علاقه‌مندان به چیزهایی مانند سلامتی و سپر، و همچنین برای رقابت با دوستان خود. برای صید بزرگترین ماهی مانند NPC ها، ما در حال بررسی همه ماهی ها هستیم و در اسرع وقت یک راهنمای لینک در اینجا خواهیم داشت.

چالش های هفته صفر

Zero Week یک روش نسبتاً جدید برای Epic برای مقابله با چالش های هفته راه اندازی در Fortnite است. به جای اینکه منتظر بمانید تا پنجشنبه فرا برسد و چالش های هفته اول را اجرا کنید، چالش های هفته صفر اکنون لیستی اضافی پر از جوایز اصلی XP برای کسب در اختیار بازیکنان قرار می دهد. به محض اینکه سرورها آنلاین شدند، شما را از طریق این موارد راهنمایی خواهیم کرد، بنابراین به زودی اینجا را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر