در تریلر نهایی ماریو در جاده رنگین کمان مسابقه دهید

در اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم The Super Mario Bros. فیلم منتشر شد. این تریلر در واقع جدیدترین تریلر انیمیشن ماریو است که صبح امروز در جریان لایو انحصاری نینتندو برای این انیمیشن منتشر شد و در طول این تریلر شاهد تصاویر بیشتری از تلاش ماریو برای متوقف کردن Bowser هستیم. ماریو باید با شخصیت های زیادی مانند پرنسس هلو و خر کونگ کار کند. در تریلر شاهد اشارات زیادی به دنیای بازی های ماریو هستیم.

کریس پرت مثل ماریو، آنیا تیلور جوی مثل پرنسس هلو، چارلی دی مثل لوئیجی، جک بلک مانند Bowser، کیگان-مایکل کی مثل تاد، ست روگن مثل خر کنگ، فرد ارمیسن مثل کرانکی کونگ، کوین مایکل ریچاردسون در نقش مکمل سباستین مانیسکالکو به عنوان فورمن اسپایک و چارلز مارتین، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن The Super Mario Bros نقش صداپیشه را ایفا کردند. فیلم حاضر و صداگذاری شده است.

علاوه بر ارجاع به سری بازی های Mario Kart و جاده معروف رنگین کمان، شاهد نسخه آتشین Donkey Kong در جریان تریلر جدید و نهایی انیمیشن The Super Mario Bros باشید. ما فیلم هستیم علاوه بر این، در طول این تریلر که در روز ماریو منتشر شد، شاهد صحنه های پلتفرمینگ معروف بازی های ماریو نیز هستیم. Shigeru Miyamoto همچنین در جریان Nintendo Direct ظاهر شد. او گفت که مراحل ساخت The Super Mario Bros. فیلم تمام شد. در زیر می توانید آن تریلر را تماشا کنید:

آرون هوروات و مایکل جلنیک که قبلاً فیلمنامه Teen Titans GO را کارگردانی و نوشته بود! ساخت انیمیشن ماریو بر اساس فیلمنامه ای توسط To the Movies ساخته شد متیو فوگل با سابقه نگارش فیلمنامه انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part و Minions: The Rise of Gru. Illumination Entertainment با همکاری نینتندو و با نظارت کامل شیگرو میاموتوخالق ماریو انیمیشن ماریو را می سازد.

بخوانید  جدید در دیزنی پلاس در مارس 2024: Morbius، Taylor Swift و X-Men '97

دانلود از آپارات

مقاله مرتبط:

  • فیلم ها و سریال هایی که از بازی From Minecraft تا Sonic 3 ساخته خواهند شد

انیمیشن Super Mario Bros. این فیلم قرار است در تاریخ 5 آوریل 2023 (16 آوریل 1402) اکران شود. انیمیشن Super Mario Bros. این فیلم توسط استودیو ایلومینیشن انترتینمنت تولید شده است که بیشتر به خاطر تولید آثار محبوب و پرفروشی مانند Minions و Despicable Me شناخته شده است.

تریلر جدید و نهایی یونیورسال پیکچرز و نینتندو انیمیشن Super Mario Bros. این فیلم برای افزایش اشتیاق طرفداران به این انیمیشن منتشر شد.