در تریلر دوم سری The Last of Us، بازماندگان با تهدیدهای بیشتری روبرو هستند

نیل دراکمن، کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا زبانیچ آنها قسمت های مختلف سریال The Last Of Us را کارگردانی کردند و فیلمنامه آن را نوشتند. کریگ مازن با همکاری نیل دراکمن نوشته شده است. در گذشته کریگ مازن گفته بود که این اقتباس تلویزیونی به بازی‌های این سری وفادار خواهد ماند و در عین حال شامل ایده‌های استفاده‌نشده‌ی فوق‌العاده‌ای می‌شود که Naughty Dog در بازی اول فرصت اجرای آن‌ها را پیدا نکرد. در سریال

HBO دومین تریلر از سریال موردانتظار لایو اکشن The Last of Us با بازی پدرو پاسکال و بلا رمزی را منتشر کرد.

پدرو پاسکال در نقش جول، بلا رمزی در نقش الی، آنا تورو مثل تس، گابریل لونا مثل تامی، مرل دندریج مثل مرلین، نیکو پارکر مثل سارا نیک آفرمنمثل بیل، مری بارتلت مثل فرانک، طوفان نی مثل رایلی، لامار جانسون در نقش هنری کوین وودارد مثل سام، ملانی لینسکی مثل کتلین، جفری پیرس مثل پری، گراهام گرین همانطور که مارلون و الین مایلز در نقش فلورانس بخشی از بازیگران سریال The Last of Us هستند.

دانلود فیلم آپارات

شبکه HBO در خلاصه داستان سریال The Last of Us می نویسد: “داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن می گذرد. ​​یک بازمانده سرسخت به نام جول استخدام می شود تا الی، دختری جوان 14 ساله را از یک جن زده نجات دهد. منطقه قرنطینه آنچه در دره کار ساده ای به نظر می رسد به سرعت به یک سفر احساسی و خشونت آمیز تبدیل می شود و آنها باید از کل ایالات متحده عبور کنند و برای زنده ماندن به یکدیگر تکیه کنند.

بخوانید  نقد و بررسی فیلم The Covenant گای ریچی | داستان یک تعهد

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که دومین تریلر سریال لایو اکشن شبکه HBO The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) با بازی نقش آفرینی پدرو پاسکال و بلا رمزی به اشتراک گذاشته شده این تریلر بسیاری از تهدیدات جول و الی را در دنیای پسا آخرالزمانی نمایش نشان می دهد. فصل اول این اقتباس تلویزیونی قرار است در 15 ژانویه 2023 پخش شود.