چه مدت طول می‌کشد تا اخراجی‌ها را شکست دهید: Ghosts of New Eden – فهرست ماموریت‌ها و موارد ترسناک توضیح داده شده است

Banishers: Ghosts of New Eden یکی از آن بازی‌های RPG جهان باز نیست که بتوانید بیش از 100 ساعت در آن غرق شوید، اما این یک بازی نسبتا طولانی است که اگر می‌خواهید همه چیزهایی را که ارائه می‌کند ببینید، به عقب‌نشینی زیادی نیاز دارد. در واقع، ساختاری بسیار شبیه به راه‌اندازی مجدد God of War 2018 دارد و بیشتر شبیه مترویدوانیا است.

داستان اصلی به چهار عمل به نام Chronicles تقسیم می‌شود که هر کدام چندین ماموریت دارد. سپس موارد دلخراش اختیاری وجود دارد که در آن رد و آنته باید یک ساکن زنده را سرزنش کنند، یا یک روح را اخراج یا پرورش دهند. در اینجا تمام جزئیات مربوط به مدت زمان بازی Banishers: Ghosts of New Eden، تمام ماموریت های اصلی و نحوه کار Haunting Cases آمده است.

در حال پخش: نقد و بررسی Banishers: Ghosts of New Eden

Banishers: Ghosts of New Eden چقدر طول می کشد؟

اگر به داستان اصلی پایبند باشید و بیشتر محتوای جانبی در Banishers: Ghosts of New Eden را نادیده بگیرید، می توانید انتظار داشته باشید که بازی شما حدود 25 تا 30 ساعت طول بکشد. این شامل پیش درآمد زمانی است که برای اولین بار به شهر نیو ادن می‌رسید، از طریق سفر سخت و طاقت‌فرسا به نیو ادن بازمی‌گردید و به محل ملاقات برای مواجهه دوباره با کابوس بازمی‌گردید.

با این حال، اگر قصد دارید تکمیل کنید همه، می توانید انتظار داشته باشید که حداقل 10 تا 15 ساعت گیم پلی اضافی اضافه کنید، زیرا موارد زیادی وجود دارد که می توانید حل کنید، همچنین موارد کلکسیونی مانند سینه های نفرین شده، لانه ها، شکاف های خالی و محراب ها برای یافتن وجود دارد. البته، اگر روی سختی‌های سخت‌تر بازی کنید، باس‌ها نیز بسیار سخت‌تر خواهند بود، بنابراین مسافت پیموده شده شما ممکن است بسته به سرعتی که می‌توانید بر این موانع غلبه کنید، متفاوت باشد.

لیست جستجوی Banishers: Ghosts of New Eden

در اینجا تمام ماموریت های داستانی اصلی در Banishers: Ghosts of New Eden به ترتیب ظاهر در بازی آمده است:

  1. فرود آمدن
  2. مرگ بر مردگان
  3. جنگل های تاریک
  4. انتهای زمین
  5. شکارچیان گرسنه
  6. مردان جنگل
  7. جانور
  8. آشناهای قدیمی
  9. جادوگر مرداب
  10. انزوا
  11. شعله ای در تاریکی
  12. جادوگر یاب
  13. جوهردان
  14. اندوه و رنجش
  15. عشق راهی پیدا می کند
  16. روزها گذشت
  17. بازگشت به خانه
بخوانید  Evil Dead Rise: هر آنچه در مورد فیلم بعدی مردگان شیطانی می دانیم

توضیحات Banishers: Haunted Cases of New Eden Ghosts

شروع با The Flesh is Weak هنگامی که با ژاکوب لیند در حوض خود در جنگل روبرو می شوید – که برای آن راهنمای مشخصی داریم که آیا باید جیکوب را سرزنش کنید، تبعید کنید یا بن را سوار کنید – موارد دلخراش بی شماری وجود دارد که می توانید همه چیز را در مورد آنها کشف کنید. در سراسر نیویورک عدن همه این‌ها ماموریت‌های جانبی هستند که شامل یک شهرک‌نشین زنده است که توسط روحی از گذشته‌شان تسخیر می‌شود، که هنوز توسط مالکیت آنها به این دنیا گره خورده است. اما همیشه بیشتر از این وجود دارد.

معمولاً یا ساکنان زنده یا روح – یا در بسیاری از موارد، هر دو – کار اشتباهی انجام داده اند. رد و آنته باید تحقیق کنند و با زنده ها و مردگان صحبت کنند تا راز را کشف کنند. در پایان هر ماجرای جن زده، این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که آیا باید ساکنان زنده را به خاطر اتفاقی که رخ داده مقصر بدانید و در نهایت آن را به قتل برسانید، یا اینکه آیا می توانید روح را سرزنش کنید، که او را تبعید می کند و فرد زنده می تواند بدون تسخیر شدن به کار خود ادامه دهد. طولانی تر . یا، گزینه سوم این است که اجازه دهید روح سوار شود، اگر فکر می کنید هیچ یک از آنها شایسته سرزنش نیستند.

شما در اصل نقش قاضی، هیئت منصفه و جلاد را بازی می کنید. با این حال، همانطور که در راهنمای ما در مورد انتخاب سوگند معراج یا رستاخیز توضیح داده شد، تصمیمی که در اینجا گرفتید باید تفکر شما را در پایان هر مورد خالی از سکنه هدایت کند. اگر می خواهید آنته را زنده کنید، شما باید تا جایی که ممکن است مستعمره نشینان زنده را سرزنش کنید. این به این معنی است که قبل از بازگشت به بدن Antea در محل ملاقات، تمام موارد خالی از سکنه در بازی را تکمیل کنید (اگر می خواهید بهترین مهارت ها را باز کنید، باید این کار را نیز انجام دهید). با این حال، اگر می‌خواهید اجازه دهید Antea بلند شود، باید یا تبعید کنید یا در پایان هر ماجرای خالی از سکنه یک روح ایجاد کنید.

بخوانید  یکی از بهترین هدست های گیمینگ ظاهر جدید و براقی پیدا می کند

تحریریه مجله بازی یک گیمر