چه فیلم هایی برای تماشای آخر هفته: از سرزمین دیگری تا فال اوت

اگر امروز خبری منتشر شد که گفت جانی دپ، کریستین بیل و ماریون کوتیار به عنوان بازیگران اصلی فیلم جدید مایکل مان، برخی از طرفداران هیجان زده از سقف آویزان شده بودند. بنابراین، قابل درک است که مخاطبان انتظار زیادی از فیلم دشمنان عمومی در سال 2009 داشتند. وقتی این انتظارات برآورده نشد، احتمالاً فیلم بیش از آنچه باید مورد انتقاد قرار گرفت.

هر کسی که تعداد قابل توجهی از این مجموعه فیلم بلند را در ZoomJi خوانده باشد، می‌داند که فیلم‌هایی که در ساندنس به نمایش در می‌آیند شانس بالایی برای ورود به این فهرست دارند.

کریستین بیل سعی می کند یک دزد بزرگ را در دشمنان عمومی مایکل مان دستگیر کند

دشمنان عمومی (2009)

دو فیلم شناخته‌شده توسط اکثر بینندگان تماشا می‌شوند، البته فقط به منظور تکمیل تماشای فیلم یا بررسی کارنامه هنری کارگردانان مشهورشان. اما به دو فیلم کمتر شناخته شده در لیست فرصت بدهید. چرا که هر یک از آنها عمدا و متفکرانه درد، غم و تلاش برای کنار آمدن با لحظات فاجعه بار زندگی را به تصویر می کشیدند.

بعد از تصادف.

اکنون بیش از یک دهه پس از انتشار، Public Enemies یک درام جنایی بر اساس یک داستان واقعی است که اگر عاشق بازیگران و کارگردان باشید، قطعا وقت خود را برای تماشای آن تلف نخواهید کرد. آیا بسیاری از کارهایی که مایکل مان در این فیلم انجام داده در برخی از کارهای دیگر او بهتر انجام شده است؟ آره. آیا واقعاً فیلم زمان کافی را برای برخی از شخصیت های فرعی صرف نمی کند؟ قطعا. اما با تمام این اوصاف، آیا این فیلم بر اساس یک داستان واقعی قبل از چندین فیلم جنایی خسته کننده سال های اخیر ساخته شده است؟ بدون شک.

بخوانید  نمایش گیم‌پلی جدید از بازی Crisis Core: Final Fantasy 7

بیش از یک دهه پس از انتشار Django Unchained اثر کوئنتین تارانتینو، دو پاراگراف کوتاه چیزی در مورد این اثر قابل توجه نمی گوید. با این حال، اخبار سینما و تلویزیون در چند روز گذشته در مورد دو هنرمند بسیار تحسین شده ما را وادار می کند که دوباره به جنگو نگاه کنیم.

اثری از مایکل مان با بازی جانی دپ، فیلم علمی تخیلی کم هزینه، Jango Unchained و The Fallout.

فیلم علمی تخیلی سرزمین دیگری

زمین دیگری (2011)

زمین دیگر یکی از آن فیلم‌های علمی تخیلی کم‌هزینه‌ای است که تنها فرصتی برای تماشای جشنواره‌هایی مانند ساندنس دارد. یکی از آن فیلم های علمی تخیلی که برای بیان خود داستان هایی با تنظیمات عجیب و غریب تعریف می کند.

پلیسی، علمی تخیلی، وسترن و درام. در شماره 284 از «اخر این هفته چه فیلمی ببینیم؟ در رسانه یک گیمر با چهار اثر مختلف مواجه خواهید شد. دو فیلم پر هزینه از کارگردانان مشهور و دو فیلم مستقل فشرده.

نگاه جنا اورتگا به تلفن همراه در فیلم The Fallout (Fallout) محصول 2021

Fallout (2021)

حتی کسانی که فرصت تجربه چیزی تا این حد تاریک و ویرانگر را در زندگی خود نداشته اند، از فکر عمق وحشتی که می تواند به دنبال داشته باشد می ترسند. در ساده ترین مثال ممکن می توان به رابطه انسان ها با آثار سینمایی وحشتناک فکر کرد. وقتی یک فیلم ترسناک با ساختاری چشمگیر از جهان می بینیم، شاید زمانی که هوا تاریک است و تنها در اتاق خود می خوابیم، از آن می ترسیم. آن هم در زمانی که دیگر خبری از حضور دیگران و فوران واکنش های آشنا مثل جیغ نیست.

بخوانید  نقش‌آفرینی رابرت دنیرو در ۲ نقش متفاوت در فیلم گنگستری جدید

در این نوع کارهای سینمایی با یک تجربه ذهنی مواجه هستیم. کارگردان برای اثبات امکان‌پذیری داستان علمی تخیلی فیلم وقت نمی‌گذارد، بلکه از آن برای نشان دادن احساساتی استفاده می‌کند که بسیاری از مردم هر روز در دنیای واقعی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

فیلم The Fallout که جنا اورتگابازیگر سریال چهارشنبه و جولی بوون، یک بازیگر خانواده مدرن در گروه بازیگران دارد، درباره تروما صحبت می کند. تاکید فیلم بر ترسناک پس از حادثه و زمان لازم برای نمایش تلخ و واقع بینانه بسیاری از دردهای آن دوران بسیار قابل توجه به نظر می رسد.

از یک طرف، اعلام تاریخ اکران فیلم Killers of the Flower Moon اثر مارتین اسکورسیزی به این معنی است که بسیاری در حال آماده شدن هستند تا بار دیگر با فریادهای دی کاپریو میخکوب شوند. دی کاپریو با لباس های قدیمی در این بین، بر اساس آخرین گزارش ها، می دانیم که کوئنتین تارانتیو می خواهد فیلمبرداری جدیدترین فیلم بلند خود را به عنوان کارگردان در فصل پاییز آغاز کند. آیا لئوناردو دی کاپریو نیز در پروژه نهایی خود نقشی خواهد داشت؟ ما نمی دانیم، اما پس از تماشای Django Unchained، نمی توانم از آرزوی این اتفاق نیفتم.

تجلی بسیار خشمگین و آزاردهنده چنین احساسی را می توان در آسیب های روانی پس از حوادث وحشتناک مشاهده کرد. به عنوان مثال فردی که برای چند دقیقه فکر می کرد با اصابت گلوله به بدنش می تواند خیلی سریع و دردناک بمیرد، پس از زنده ماندن از این وضعیت بیمار، دیگر دقیقاً همان فرد قبلی نخواهد بود. زیرا به گفته بسیاری از افراد، آن فرد قبلی دیگر وجود ندارد. این فرد قبلی در همان روز در همان وضعیت بیماری فوت کرد. آن فرد عقب مانده فقط باید به دنبال راه های مختلف برای زنده ماندن و التیام زخم خود باشد که ممکن است سال ها بعد کمتر به چشم بیاید.

بخوانید  اطلاعیه های 7 بازی برتر جوایز 2022 | اخبار GameSpot - به روز رسانی اخبار GS

سیگار بلند در دست لئوناردو دی کاپریو در فیلم Django Unchained به کارگردانی کوئنتین تارانتینو.

Django Unleashed (2012)

داستان در مورد دختری است که در یک حادثه دردناک زندگی شخصی را نابود کرد. در همین حال، سیاره دیگری در حال نزدیک شدن به سیاره ما است. سیاره ای که نسخه های دیگری از همه ما انسان ها در آن زندگی می کنند.

در گروه بهترین فیلم ها مایکل مان رتبه بالایی ندارد، اما همچنان ارزش تماشا کردن را دارد.