تریلر گیم پلی New Zelda: Tears of Kingdom مهارت های جدید لینک را برجسته می کند

در طی تریلر منتشر شده مشخص شد که ساخت بازی به پایان رسیده و به اصطلاح Tears of Kingdom Gold منتشر شده است. داستان بازی در سرزمین Hyrule روایت می شود اما ما تغییرات مختلفی را اعمال کرده ایم تا کاربران نسخه قبلی تجربه جدیدی داشته باشند. علاوه بر این، بازی دارای محیطی به نام جزیره آسمان است که شامل جزایری در آسمان است. لینک می تواند با مهارت جدید خود در این محیط ها سفر کند.

همانطور که نینتندو وعده داده بود، دقایقی پیش تریلر گیم پلی 10 دقیقه ای The Legend of Zelda: Tears of Kingdom در دسترس قرار گرفت.

می توانید تریلر منتشر شده یک گیمر را تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. The Legend of Zelda: Tears of Kingdom در تاریخ 12 می به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

کاربران همچنین می توانند با برداشتن آیتم های مختلف و استفاده از مهارت Fuse آیتم ها را ترکیب کرده و سلاح های مختلفی بسازند. به عنوان مثال، ترکیب چشمی که از کشتن هیولاها با تیرهای خود به دست می آید، به شما این امکان را می دهد که به راحتی پرندگان را با کمان خود شکار کنید.

دانلود از آپارات

The Legend of Zelda: Tears of Kingdom را می توان یکی از موردانتظارترین بازی های سال 2023 به خصوص برای کاربران نینتندو سوییچ دانست، از زمانی که امروز معرفی شد، اطلاعات زیادی در مورد آن در دسترس نبود، اما نینتندو اخیرا اعلام کرد که در روز سه شنبه و ساعت 17:30 به وقت ایران گیم پلی جدید این بازی را نمایش می دهد.گیم پلی که قرار است به مدت 10 دقیقه اطلاعات جدیدی از دنیای Tears of Kingdom را در اختیار عموم قرار دهد.

بخوانید  Madame Web Ending توضیح داد که چگونه می تواند به Spider-Man و MCU متصل شود
تحریریه مجله بازی یک گیمر