پوستر جدید سریال برلین; سرقت بزرگ اسپین آف خانه کاغذ


نتفلیکس پوستر جدیدی از سریال اسپین آف Money Heist Berlin منتشر کرده است که نشان می دهد گروه در حال آماده شدن برای یک سرقت بزرگ هستند.

در اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس پوستر جدیدی از برلین، سریال اسپین آف Money Heist/La Casa de Papel را با طرفداران به اشتراک گذاشت. پوستر این باند را نشان می دهد که به برلین، دزد لذت جو جواهرات در بزرگترین سرقت تاریخ پاریس می پیوندد. این پوستر را می توانید در اینستاگرام ببینید. این مجموعه درام جنایی در تاریخ 8 ژانویه 1402 (29 دسامبر 2023) پخش خواهد شد.

پدرو آلونسو (بازیگر سریال گراند هتل) در نقش برلین/آندرس دی فونولوزا، تریستان اوجوآ (بازیگر سریال Fariña) در نقش دامیان، میشل جنر (بازیگر سریال Cathedral of the Sea) در نقش کیلا، بگونیا وارگاس (به بازیگر سریال Eden خوش آمدید) در نقش کامرون، خولیو پنیا فرناندز (بازیگر از طریق پنجره من) در نقش روی و جوئل سانچز آنها در نقش بروس از جمله بازیگرانی هستند که در سریال اسپین آف Money Heist بازی می کنند.

در خلاصه داستان سریال برلین می خوانیم: «برلین دزدی ۴۴ میلیون یورو در یک بعدازظهر است. برلین از دنیای Money Heist می آید. این سریال یک سریال درام 8 قسمتی در مورد سرقت است استر مارتینز لوباتو و الکس پینا، سازندگان سریال Money Heist. استر مارتینز-لوباتو، الکس پینا، دیوید اولیویا و دیوید بروکل وظیفه نگارش فیلمنامه و جفری کوپر و دیوید بروکل مسئول کارگردانی این اسپین آف بود.

برلین با بازی های نقش آفرینی پدرو آلونسو او در فصل اول سریال Money Heist معرفی شد. این شخصیت نفر دوم در سرقت از ضرابخانه سلطنتی اسپانیا بود و نقشه سرقت از بانک اسپانیا را برنامه ریزی کرد. اگرچه برلین در قسمت پایانی فصل اول کشته شد، اما به دلیل استقبال پرشور طرفداران، او برای ایفای مجدد نقش در فلاش بک در فصل آخر خانه کاغذی بازگشت.

بخوانید  اپیک گیمز به دلیل نقض حریم خصوصی کودکان 520 میلیون دلار جریمه شد

سریال Money Heist توسط الکس پینا و اورسولا کوربرو، آلوارو مورته، Itsyar iTunesپدرو آلونسو میگل هاران، جیمی لورنته، استر آسبو، انریکه آرس، دارکو پریچ، هویک کوکریان، لوکا پروش، بلن کوستا، فرناندو کایو، رودریگو د لا سرنا، نجوا نیمری، خوزه مانوئل پوگاآلابا فلورس و پاکو توس آنها تیم بازیگران سریال را تشکیل دادند. سریال خانه کاغذی داستان گروهی از دزدان به رهبری یک پروفسور را روایت می کند که از ماسک سالوادور دالی و لباس قرمز استفاده می کنند و نام شهرها را برای پنهان کردن هویت خود انتخاب می کنند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر