معاملات کیبورد و ماوس بازی جمعه سیاه – در Razer، Corsair و موارد دیگر صرفه جویی کنید


کیبوردها و ماوس ها بخش کلیدی هر نبرد استیشن هستند، اما می توانند بسیار گران باشند. دیدن سخت افزارهای سطح بالا با قیمت بیش از 100 دلار غیرمعمول نیست، و ممکن است بیشتر تمایل داشته باشید که این پول اضافی را برای یک رایانه قوی تر یا یک مانیتور خوب خرج کنید. به لطف جمعه سیاه، می‌توانید صفحه‌کلید و ماوس‌های مخصوص بازی را با پایین‌ترین قیمت‌ها به دست آورید.

در زیر مجموعه ای از تجهیزات از برندهای برتر مانند Razer، SteelSeries و Corsair را خواهید دید. به خاطر داشته باشید که بلک فرایدی شلوغ ترین تعطیلات خرید در سال است، بنابراین برخی از بهترین معاملات در انبار موجود نیستند.

موس و صفحه کلید یکپارچهسازی با سیستمعامل

شرحی ارائه نشده است

اگر به دنبال چیزی خارج از مسیر هستید، آن را بررسی کنید صفحه کلید مکانیکی یکپارچهسازی با سیستمعامل 8BitDo. ممکن است بسیار قدیمی به نظر برسد، اما سوئیچ‌های مکانیکی مدرن، نرم‌افزار قدرتمند برای سفارشی‌سازی عملکرد آن و تعداد زیادی دکمه قابل برنامه‌ریزی را ارائه می‌دهد. همچنین فقط 90 دلار برای جمعه سیاه فروخته می شود. لطفا توجه داشته باشید: ماوس 8BitDo برای فروش نیست. در صورتی که ماوسی مطابق با صفحه کلید خود می خواهید، ما آن را در اینجا قرار داده ایم.


سری فولادی

شرحی ارائه نشده است

لیست بلندبالایی از محصولات SteelSeries برای جمعه سیاه تخفیف دارند، اما تعداد کمی از معاملات به اندازه محصولات قانع کننده هستند. SteelSeries Apex Pro Mini Wireless. این کارت که با یکی از بهترین قیمت‌های سال به فروش می‌رسد، یک ضریب فرم کوچک 60 درصدی، ده‌ها چراغ RGB قابل تنظیم و 40 سطح فعال‌سازی هر کلید را ارائه می‌دهد که به شما کنترل باورنکردنی بر عملکرد آن می‌دهد. و تنها با 160 دلار (از 240 دلار کمتر)، معامله قابل توجهی است. THE Apex9Mini یک جایگزین ارزان تر است، در حالی که موس بازی سبک استیل سری Aerox 5 یک همه کاره عالی است که با قیمت 40 دلار (80 دلار) فهرست شده است.

بخوانید  تریلر ARK: Survival Ascended Cross-Platform Mods

ریزر

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

Razer به خاطر محصولات ممتاز خود (و برچسب های قیمت ممتاز آنها) شناخته شده است، اما در حال حاضر شما نمادی را خواهید یافت ماوس بی سیم Razer DeathAdder V2 Pro برای 62 دلار (به جای 130 دلار). THE Viper Ultimate Light کمی گران‌تر و 70 دلار است، اما دارای یک پایه شارژ برای شارژ نگه داشتن آن در بین جلسات بازی است. برای کیبورد، حتما به Hunter V2 اکنون که 132 دلار است (از 200 دلار کاهش یافته است). سوئیچ های نوری خطی و قابل اعتماد آن نقطه فروش اصلی هستند، اگرچه از یک صفحه مدیا، نرخ نظرسنجی 8000 هرتز و جای استراحت مچی نیز بهره می برد.


ایسوس

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

لیست محصولات ایسوس به اندازه سایرین طولانی نیست، اما همچنان می توانید آن را بدست آورید صفحه کلید بازی بی سیم ROG Azoth 75% با تخفیف 50 دلاری این به گونه ای طراحی شده است که برای سفارشی سازی آسان قابل تعویض باشد، و شما تخفیف 50 دلاری را برای نسخه هایی با سوئیچ های قهوه ای، قرمز و آبی در دسترس خواهید داشت. در مورد موس های بازی، ROG Strix Impact II به لطف طراحی دوسویه، رنگ‌های سفید براق و ردپای مینیمالیستی، یک انتخاب محکم است.


لاجیتک

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

THE لاجیتک G915 TKL یکی از بهترین کیبوردهای بی سیم است. با داشتن مشخصات کم، پشتیبانی از بلوتوث، و پشتیبانی از فناوری Lightspeed لاجیتک برای تایپ بدون تاخیر، تقریباً به اندازه صفحه کلیدهای بازی پریمیوم است. همچنین افت قیمت 100 دلاری برای جمعه سیاه، که آن را درست به زیر بهترین قیمت خود می رساند. ارتباط آن را در نظر بگیرید ماوس گیمینگ بی سیم لاجیتک G502 Lightspeed به قیمت 80 دلار (که 150 دلار بود) تا راه اندازی پریمیوم خود را تکمیل کنید، زیرا با کمترین قیمت تا کنون در دسترس است.

بخوانید  امکان شکستن رکورد فروش بازی های کپکام در یک سال مالی

کورسی

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

یکی از جالب ترین اقلام Corsair در فروش است ماوس Scimitar RGB Elite MMO، که تنها چند سنت با پایین ترین قیمت خود فاصله دارد. با 17 دکمه قابل برنامه ریزی، طراحی ارگونومیک و ساختار بادوام، 50 دلار (80 دلار) یک سرقت واقعی است. نگاهی بیندازید، چه یک کهنه سرباز MMO هستید یا در نظر دارید برای اولین بار در این فصل تعطیلات وارد Guild Wars 2 یا World of Warcraft شوید. مانند Scimitar، صفحه کلید بازی K100 در آستانه رسیدن به پایین‌ترین قیمت تا به حال – و با قیمت 180 دلار (از 250 دلار)، صفحه‌کلید سایز کامل برای هرکسی که به‌دنبال بردی با فواصل فعال‌سازی کوتاه است، انتخاب خوبی است (سوئیچ‌های Cherry MX Speed ​​RGB Silver دارای 1.2 هستند. صفحه نمایش میلی متری). فاصله فعال سازی).

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر