پخش تریلر نمایش بسته الحاقی First Contact برای بازی Stellaris

در ایجاد بسته الحاقی First Contact، سازندگان تا حدی از طراحی مفهومی Prime Directive از دیگر آثار علمی تخیلی مانند Star Trek الهام گرفتند. اصلی که باعث می شود تمدن هایی که موفق به تحقق فناوری فضاپیما و سفرهای فضایی شده اند با تمدن های دیگری که هنوز آن را کشف نکرده اند، قطع شود. به نظر می رسد توانایی پنهان کاری جدید برای کشتی های ستاره ای با این مفهوم طراحی شده است.

First Contact دارای ریشه های جدید، گزینه هایی برای تعامل با تمدن ها و ویژگی های دیگری مانند فناوری جدید پنهان سازی است. موضوع اصلی فیلم First Contact مبتنی بر برقراری اولین تماس با یک تمدن فضایی بیگانه است که در نهایت باعث می‌شود گونه‌های مختلف بتوانند پرواز فضایی را کشف کنند و به نظر می‌رسد که خاستگاه‌های جدید نیز بر این اساس شکل می‌گیرند.

سازندگان بازی Stellaris در حین پخش تریلر، بسته الحاقی First Contact را به نمایش گذاشتند.

دانلود فیلم آپارات

Paradox Interactive اخیرا بسته الحاقی جدیدی را برای بازی استراتژی فضایی Stellaris معرفی کرده است. این DLC که First Contact نام دارد شامل محتوای داستانی می شود و بر نحوه ملاقات تمدن ها قبل از به دست آوردن توانایی پرواز در فضا تمرکز می کند.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

Paradox Interactive هنوز تاریخ انتشار بسته الحاقی First Contact را اعلام نکرده است. با این حال، استودیو تایید کرده است که این DLC در کنار آپدیت Canis Minor برای Stellaris منتشر خواهد شد.

بخوانید  نمایش جدیدی از خلاصه داستان بازی Alan Wake منتشر شد