پخش تریلر انتشار بازی The Chant

دانلود فیلم آپارات

نظر شما در مورد اخبار بازی The Chant چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

The Chant جدیدترین بازی استودیو Brass Token در ژانر ترسناک می باشد که هم اکنون بر روی پلتفرم رایانه شخصی، کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه شده است.Xbox Series S منتشر شده است. این بازی که توسط Prime Matter منتشر شده است، بر داستان شخصیتی به نام جس است که به جزیره ای دورافتاده در شمال غربی اقیانوس آرام سفر می کند تا به دنبال خلوت معنوی باشد. با این حال، پس از خوانده شدن یک شعار نادرست در طول یک گردهمایی گروهی، دروازه دنیای شیطانی The Gloom باز می شود و هیولاهای کیهانی به جزیره حمله می کنند.

همچنین بازیکنان باید به ویژگی های اساسی گیم پلی مانند وضعیت روحی، عاطفی و جسمانی خود توجه کنند و آنها را در سطح متعادل نگه دارند. این عمل برای دستیابی به توانایی های ذهنی قدرتمند یا مقاومت در برابر وحشت و آسیب دشمنان بسیار ضروری است. در تریلر جدید بازی The Chant شاهد بخش های جدیدی از مبارزه و کاوش در محیط هستیم.

پس از این اتفاق و هجوم هیولاها، سایر بازماندگانی که در این جزیره بودند عقل خود را از دست می دهند. حال در این شرایط، جس باید از بازماندگان سالم در برابر هیولاها مراقبت کند و برای این منظور باید تجهیزات مختلفی مانند اسلحه، کاردستی و توانایی های رزمی مختلف را به دست آورد. مانند سایر بازی های بقا، در The Chant بازیکنان همیشه نمی توانند به دشمنان حمله کنند و در برخی موارد فرار بهترین دفاع خواهد بود.

بخوانید  مکانیک بازسازی‌شده Sons of the Forest در ویدیوی گیم‌پلی جدید بازی
استودیو Brass Token تریلر جدیدی را به مناسبت تاریخ انتشار The Chant منتشر کرده است.