ویدیو فصل دوم سریال خانواده اژدها; دفاع از وارث قانونی تاج و تخت

ویدیوی فصل دوم House of the Dragon بازیگران سریال را نشان می دهد که از تیم خود به عنوان وارث واقعی تاج و تخت دفاع می کنند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کانال مکس ویدیوی جدیدی از فصل دوم سریال House of the Dragon که اسپین آف سریال Game of Thrones است را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است. این ویدئو نشان می دهد که بازیگران اصلی سریال از گروه خود به عنوان وارثان قانونی تاج و تخت آهنین دفاع می کنند، زیرا رقابت بین تیم بلک و تیم سبز افزایش می یابد. پخش فصل دوم خانواده اژدها از 16 ژوئن آغاز خواهد شد.

دانلود ویدیو از ابرات

سریال خانه اژدها بر اساس رمان آتش و خون ساخته شده است جورج آر. آر. مارتین این فیلم پیش درآمدی بر سریال بازی تاج و تخت است که 172 سال قبل از تولد دنریس تارگرین اتفاق می افتد. فصل اول خانواده اژدها شامل 10 قسمت پس از پخش در آگوست 2022 بازخورد خوبی از مخاطبان دریافت کرد و موفق شد 9 نامزدی در مراسم امی کسب کند.

سریال درام فانتزی House Of The Dragon بر آغاز و پایان خانواده تارگرین تمرکز دارد و تقریباً 300 سال قبل از وقایع بازی تاج و تخت می‌گذرد. این سریال داستان جنگ داخلی تارگرین معروف به رقص اژدها را روایت می کند. با توجه به اینکه فیلمنامه فصل دوم خانواده اژدها قبل از حمله انجمن نویسندگان آمریکا نوشته شده بود، تولید این فصل در سپتامبر 2023 به پایان رسید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  طبق گزارش آمازون، فصل اول Fallout بیش از 65 میلیون بیننده را جذب کرد