وجود هزاران محتوای داستان خوان در دنیای بازی Redfall

نظر شما در مورد اخبار بازی Redfall چیست؟ آنها را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

هزاران هزار خط متن قابل خواندن در Redfall وجود دارد که به بیان رویدادهای پس‌زمینه ماه‌ها، هفته‌ها و روزهای گذشته کمک می‌کند. ما فکر می کنیم این یکی از چیزهایی است که بازی را متمایز می کند و یک مسئله خاص است.

به گفته مدیر تولید Redfall، محتوای خواندنی زیادی در دنیای این بازی وجود دارد که به پس زمینه داستان می پردازد.

شخصیت های بازی Redfall در خیابان

بن هورن، مدیر تولید بازی در Redfall، در مصاحبه ای جدید با IGN گفت: «ما می خواهیم چیزهایی را که دوست داریم در DNA بازی های Arcane حفظ کنیم. ما از ویژگی‌های بازی‌های گذشته خود استفاده می‌کنیم، مانند داستان سرایی محیطی و ارائه روایتی قدرتمند در دنیایی که احساس می‌کند زنده است و ارزش نگه‌داشتن دارد. بنابراین، همانطور که چالش ساختن چنین دنیای بزرگی را به عهده گرفتیم، می‌خواستیم مطمئن شویم که هر بازیکن خانگی که وارد می‌شود، محتوای قابل پخش زیادی دارد.

بازی Redfall قرار است در تاریخ 2 می 2023 بر روی پلتفرم های PC و Xbox Series X عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد. علاوه بر این، مشترکین Game Pass می توانند از روز اول انتشار این بازی را تجربه کنند.

اگرچه بازی Redfall را می توان به صورت انفرادی تجربه کرد، اما امکان تجربه این بازی در قالب همکاری تا 4 نفر نیز وجود دارد. در حالی که پیشرفت در کمپین بازی به بازیکن میزبان بستگی دارد، تجربه بازی co-op رایگان خواهد بود. بنابراین، هر بازیکن می تواند به مناطق مختلف نقشه رفته و آزادانه به کاوش بپردازد. علاوه بر این، حالت بازی تعاونی بخشی است که در آن ویژگی های منحصر به فرد هر شخصیت برجسته می شود.

بخوانید  تولد دوباره فاینال فانتزی 7 – چگونه ماده جدیدی را رشد دهیم

بازی Redfall جدیدترین اثر استودیو Arkin یکی از موردانتظارترین بازی های Xbox در سال 2023 می باشد.این شوتر بازیکنان را به شهر ماساچوست می برد تا با انواع خون آشام هایی که شهر را در تاریکی محاصره کرده اند مبارزه کنند. در حالی که Redfall یک تیرانداز جهان باز است، عناصر زیادی مانند داستان سرایی محیطی که استودیو Arkin به آن شهرت دارد در این بازی دیده می شود.