نمایش دوربین سوم شخص در تریلر جدید گیم پلی خطای کوانتومی

بازی Quantum Error در تاریخ نامشخصی برای کنسول های Xbox Series X، Xbox Series S، PlayStation 4 و PlayStation 5 منتشر می شود.

دانلود از آپارات

Quantum Error در ابتدا توسط تیم کیل به عنوان یک بازی تیراندازی اول شخص معرفی شد، اما اکنون این بازی گزینه دید سوم شخص را در اختیار کاربران قرار می دهد. می توانید در زیر ویدئو را ببینید.

مدت زیادی از معرفی رسمی بازی Quantum Error می گذرد. اثری که با نمایش های هیجان انگیزش مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این بازی توسط استودیوی بازی سازی TeamKill Media ساخته و طراحی شده است. سازندگان این اثر هنری به عنوان آخرین اخبار دنیای بازی، با نمایش ویدیویی جدید، جزئیات کلیدی جدیدی از این بازی را در اختیار علاقه مندان قرار داده اند.

سازندگان بازی Quantum Error با انتشار تریلر گیم پلی، حضور دوربین سوم شخص در بازی را تایید کردند.

همانطور که در این ویدئو تقریبا 2 دقیقه ای مشاهده می کنید، شخصیت اصلی بازی در حین پیشرفت کار در قسمت مخفی کاری با چالش مواجه می شود و نتیجه آن یک برخورد جنگی است. با این حال محیط های بازی را از روی شانه شخصیت می بینیم. با توجه به توضیحات موجود در این ویدئو، بازیکنان می توانند در اواسط بازی بین حالت اول شخص و سوم شخص سوئیچ کنند. همچنین گزینه ای برای تغییر شانه در بازی Quantum Error وجود خواهد داشت.

نظرت چیه عزیزم؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ نظرات و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  انتشار اولین تریلر سریال جدید خانواده آدامز نتفلیکس و تیم برتون
تحریریه مجله بازی یک گیمر