واکنش منتقدین به بازی Splatoon 3

باتوجه‌به اینکه Splatoon 3 تقریبا از تمامی موارد موجود در این سری پشتیبانی می‌کند و چیزهای جدیدی کوچکی مثل Tableturf Battle را هم اضافه کرده، می‌توان به‌راحتی اعلام کرد که جادوی سری همچنان در Splatoon 3 زنده است.

Splatoon را می‌توان یکی از مجموعه‌های محبوب نینتندو، مخصوصا برای علاقه‌مندان به بازی‌های آنلاین دانست. وجود گیم‌پلی متفاوت این مجموعه تیراندازی سوم شخص درکنار سرگرم کننده بودن آن، موردی است که سبب شده Splatoon نسخه به نسخه هوادارن بیشتری را پیدا کند.

لوگوی بازی Splatoon 3



منبع

در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان Splatoon 3 را در یک گیمر مطالعه کنید و دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

Splatoon 3

دیروز بازی Splatoon 3 به‌صورت رسمی روانه بازار شد و شاهد عملکرد خوب جدیدترین انحصاری نینتندو سوییچ هستیم.

پس از معرفی Splatoon 3 اعلام شد که این نسخه سعی دارد یک پکیج کامل را در اختیار کاربران قرار دهد تا آن‌ها بتوانند کامل‌ترین تجربه را کسب کنند. حال با توجه به این که بازی Splatoon 3 روز جمعه ۱۸ شهریور ماه به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه شد، شاهد میانگین نمرات آن از سوی منتقدها هستیم که خبر از یک انحصاری خوب می‌دهد.

سومین نسخه انحصاری نینتندو در همه جا درخشش خود را به‌نمایش گذاشته است.

گیم اینفورمر: ۸۵ از ۱۰۰

هر دو نسخه گذشته، بخش آنلاین قوی‌ای داشتند. ازاین‌رو عدم نبود ایده‌های جدید در نسخه سوم احتمالا در ماه‌های آینده و به‌خاطر ساختار لایو سرویس بودن بازی، رفع خواهد شد. جدا از این مورد، محصولی که روز عرضه ارائه شده، دقیقا همان چیزی است که Splatoon باید آن را ارائه دهد و به‌سادگی به کاربران پیشنهاد می‌شود.

وی‌جی‌ ۲۴۷: نمره ۸۰ از ۱۰۰

گاد ایز گیک: ۹۰ از ۱۰۰

Splatoon 3 ایده‌های جدیدی را خلق نکرده و نیازی هم به این کار ندارد. بااین‌حال، تغییراتی هرچند کوچک اما تأثیرگذار را روی تمامی المان‌های این مجموعه اعمال کرده است. باوجود محتویات روز عرضه و محتویات رایگان و پولی‌ای که حداقل تا دو سال آینده Splatoon 3 را تأمین می‌کنند، نسخه سوم بهترین گزینه برای ورود به این سری است و حسابی نویدبخش ظاهر شد.

دیستراکتوید: ۹۰ از ۱۰۰

Splatoon 3 هیجان‌انگیزترین بازی موجود در تقویم عرضه بازی‌های ویدیویی نیست، اما یکی از بهترین‌ها به حساب می‌آید. به‌عنوان یک بازی استندالون، شاهد یک موفقیت بزرگ هستیم و شاید بتوان آن را بازی‌ای دانست که هواداران تمام این مدت خواهان آن بوده‌اند.

گیمزرادار: ۸۰ از ۱۰۰

بخوانید  Shin Megami Tensei 5 برای Prime Day 2023 بسیار ارزان است