ساخت انیمیشن Inside Out 2 رسما تایید شد

روز گذشته شایعه در دست ساخت بودن انیمیشن Inside Out 2 منتشر شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت این انیمیشن رسما تایید شده است. پیکسار در جریان رویداد D23 رسما از دنباله انیمیشن Inside Out پرده برداشت که این انیمیشن قرار است در تابستان سال ۲۰۲۴ اکران شود. طبق اطلاعاتی که دیزنی پیش از این ثبت کرده بود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که انیمیشن Inside Out 2 در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۵ خرداد ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

همچنین امی پولر برای صداپیشگی شخصیت شادی در قسمت دوم انیمیشن Inside Out باز خواهد گشت، اما بازگشت شخصیت دیگری تایید نشده است. گفته می‌شود که بیل هیدر، صداپیشه شخصیت ترس و میندی کالینگ، صداپیشه شخصیت نفرت به علت عدم توافق مالی با دیزنی در این قسمت باز نخواهند گشت. در هر حال این اولین دنباله انیمیشن پیکسار پس از انیمیشن Toy Story 4 است. 

پیت داکتر، کارگردان انیمیشن Inside Out قرار نیست برای کارگردانی دنباله آن بازگردد و احتمالا روی پروژه مستقل خود کار خواهد کرد، اما گفت که این انیمیشن هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. همچنین مگ لفاوه، نویسنده قسمت اول برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Inside Out 2 بازگشته است. انیمیشن Inside Out در سال ۲۰۱۵ روی پرده‌های سینما رفت و بیش از ۸۵۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد. انیمیشن Inside Out توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را نیز دریافت کند.



منبع

انیمیشن Inside Out 2 قرار است ادامه داستان رایلی را دنبال کند که اکنون یک نوجوان است و این انیمیشن قرار است به مشکلات او در این دوره بپردازد. همچنین سازندگان انیمیشن تایید کردند که او دارای احساسات جدیدی خواهد بود، اما جزئیات بیشتری منتشر نشده است. کلسی مان، کارگردان انیمیشن کوتاه Party Central و نویسنده داستان انیمیشن The Good Dinosaur که در ساخت سریال Monsters at Work نیز کمک کرده است، وظیفه کارگردانی انیمیشن Inside Out 2 را بر عهده دارد.

بخوانید  همه چیز درباره پذیرش و پذیرش مقاله علمی
لوگو انیمیشن Inside Out 2

پیکسار در جریان رویاد D23 به‌صورت رسمی ساخت انیمیشن Inside Out 2 را تایید کرد و همچنین اطلاعاتی از این انیمیشن به اشتراک گذاشته شده است.