واکنش جی کی رولینگ نویسنده هری پاتر به تحریم میراث هاگوارتز

رولینگ او در اظهارات کنایه آمیز خود در مورد طرز تفکر جسی ارل، نوشت که “افراد واقعی نه تنها کتاب ها و فیلم ها را می سوزانند، بلکه کتابخانه آنها و هر چیزی که جغد در آن یا سگ های خانگی آنها باشد را نیز می سوزانند”.

پاسخ رولینگ پس از اظهارات جسی ارلبه نقل از نویسنده و فیلمساز، «از زمان میراث هاگوارتز رولینگ برای ادامه روند خود استفاده می کند، از بازی میراث هاگوارتز پشتیبانی می کند مضر و مضر است.»

جی کی رولینگ نویسنده مجموعه‌های هری پاتر با بیان اینکه هیچ‌کس نباید میراث هاگوارتز را بخرد، به افرادی که با نظرات او مخالف هستند، پاسخ داد. او گفت کسانی که به این دلایل از بازی در میراث هاگوارتز امتناع می ورزند باید از خواندن کتاب ها و تماشای فیلم های این مجموعه نیز خودداری کنند.

بازی میراث هاگوارتز در 10 فوریه 2023 (21 فوریه 1401) برای پلی استیشن 5، Xbox سری X | سری ایکس باکس اس و رایانه شخصی، در تاریخ 4 آوریل (15 آوریل 1402) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و در نهایت در 25 جولای (3 آگوست 1402) روی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

رولینگ در سال های اخیر به دلیل اظهارات جنجالی اش مورد انتقاد گسترده قرار گرفته است. صراحت او در مورد این مسائل باعث شد تا دنیل رادکلیف، اما واتسون و روپرت گرینت، بازیگران فیلم های هری پاتر، با نویسنده مصاحبه کنند.

جی کی رولینگ

جی کی رولینگ نویسنده هری پاتر که نقش مستقیم او در توسعه بازی میراث هاگوارتز تکذیب شده است، به درخواست ها مبنی بر عدم پشتیبانی از بازی پاسخ داده است.

بخوانید  در حال حاضر فیلمی با الهام از Watch Dogs در دست ساخت است

برادران وارنر، ناشر بازی میراث هاگوارتز نیز از رولینگ فاصله گرفته است و در بیانیه ای که در سال 2020 منتشر شد، رسما اعلام شد که رولینگ مستقیماً با این پروژه درگیر نبوده است. اما در این متن سعی شده تا از هنر نویسندگی او تجلیل شود. دیوید حداد، رئیس کمپانی برادران وارنر. اینتراکتیو اینترتینمنت نیز درباره او گفته است که «حق دارد نظر شخصی خود را در شبکه های اجتماعی بیان کند».

تحریریه مجله بازی یک گیمر