معرفی تورهای قمار و قمار خانه در استانبول ترکیه

ساعات کاری: از ساعت 9:30 صبح تا 12 بعد از ظهر

نشانی: استانبول، اسکودار، مرکز خرید اقاقیا آجی بادم

نشانی: استانبول، کادیکوی، مرکز نمایش بوستانچی

یکی از زنجیره های بازی های سرپوشیده معروف که شعبه های متعددی در مراکز خرید بزرگ استانبول دارد، Fun Leb نام دارد. یکی از بزرگترین شعبه های آن در مرکز خرید جواهر است که 16000 متر مربع مساحت دارد و اسباب بازی های آن در 4 طبقه موجود است. در این شهربازی می توانید انواع اسباب بازی های بزرگسال و کودک با بالاترین استانداردهای جهانی را بیابید که می تواند ساعت ها شما و خانواده تان را سرگرم کند.

ساعات کاری: 2 بعد از ظهر تا 2 بامداد

اتاق های فرار یکی از جذاب ترین سرگرمی هایی است که اکثر جوانان حداقل یک بار آن را تجربه کرده اند. اگر از علاقه مندان به این نوع تفریحات هستید و می خواهید اتاق فرار از کشورهای دیگر را تجربه کنید، می توانید آن را در برنامه تور استانبول خود قرار دهید. زیرا خوشبختانه در استانبول اتاق های فرار هیجان انگیز و با کیفیتی مانند اتاق فرار توزاک وجود دارد که می تواند ساعت ها شما و دوستانتان را سرگرم کند.

ساعات کاری: 10 صبح تا 10 شب

یکی از نکات مثبت این مرکز تفریحی استفاده از وسایل بازی برای سنین مختلف است که لونا پارک را به محیطی مناسب و خانوادگی تبدیل کرده است تا بتوانید ساعات خوشی را در کنار تمامی اعضای خانواده سپری کنید. ماشین برقی، چرخ و فلک، تاب و البته راک اند رول را باید از مهم ترین بازی های این شهربازی نام برد.


و در پایان …

نشانی: استانبول، منطقه بشیکتاش، میدان تقسیم، سنان پاشا

ایده کید زانیا برای اولین بار در مکزیکو سیتی، پایتخت مکزیک اجرا شد. Kid Zania به کودکان اجازه می دهد تا حرفه های مختلفی مانند آتش نشان، خلبان و غیره را کشف کنند. با لباس فرم 60 حرفه مختلف در محیطی شبیه سازی شده زیبا و در حین تفریح ​​نکات مفیدی برای زندگی خود بیاموزید. امروز، کیدزانیا شعبه ای در استانبول تاسیس کرده است که پذیرای کودکان 1 تا 14 ساله است. این شهربازی 10000 متر مربع مساحت دارد.

آدرس: استانبول، میدان تقسیم، شاخ طلایی

در استانبول اتاق های بازی هیجان انگیزی مانند اتاق فرار، اتاق بازی کودکان، اتاق بازی هدست واقعیت مجازی، شهر بازی های کلاسیک، خانه لگو و پروازهای مرکز شبیه سازی وجود دارد که می تواند گزینه خوبی برای گذراندن زمان باشد. اما اگر برج نوروزی استانبول 1402 شما برای خانواده خود رزرو کرده اید، مهم است که قبل از سفر به این منطقه با بهترین شبکه های قمار و خانه های قمار در استانبول ترکیه آشنا شوید تا بتوانید بدون اتلاف وقت از تمام وقت خود استفاده کنید.

بخوانید  فیلم Super Mario Bros. تمام آن رکوردهای باکس آفیس را شکست

خدمات عکاسی، اجرای موسیقی زنده و خدمات پزشکی نیز در این پارک ارائه می شود. همچنین دارای رختکن، حمام و سوپرمارکت ساحلی است. این مکان محیطی جذاب برای گردشگرانی است که تور استانبول نوروزی را برای خانواده خود انتخاب کرده اند.


مرکز بازی کودکان کیدزانیا - KidZania

1. مرکز بازی کودکان KidZania – KidZania

یکی از بهترین و قدیمی ترین شهربازی های استانبول پارک آبی آکوامارین است که انواع بازی های آبی مانند سرسره، سیاه چاله ها، استخرهای مختلف و مناطق استراحت ویژه و همچنین استخر کودکان را به گردشگران ارائه می دهد. این استخر روباز بوده و ظرفیت 3 هزار نفر را دارد. ضمناً ورود کودکان تا 4 سال رایگان است.

نشانی: استانبول، منطقه باشاک شهیر

چند ساعتی از زندگی واقعی فاصله بگیرید و وارد دنیای واقعیت مجازی شوید. اگر به همراه دوستان یا خانواده خود به استانبول سفر کرده اید و می خواهید دنیای واقعیت مجازی را با مدرن ترین و به روزترین تجهیزات تجربه کنید، خانه وی آر استانبول واقع در منطقه بشیکتاش گزینه بسیار جذابی خواهد بود. در این مکان با استفاده از هدست قدرتمند واقعیت مجازی HTC VIVE می توانید بازی های تک نفره یا چند نفره را با دوستان خود تجربه کنید.

در میان تجهیزات این شهربازی، کوسه دیوانه ای که با سرعت 60 کیلومتر در ساعت حرکت می کند و از بالای برجی با ارتفاع 25 متر شما را می ترساند، محبوب ترین است. علاوه بر این، بازی های شبیه سازی/واقعیت مجازی، بازی های ماشین الکتریکی و رایانه ای و یا بازی های نوجوانان نیز در این مرکز نصب شده است. با بلیط هایی که برای بازی ها خریداری می کنید در قرعه کشی نیز شرکت خواهید کرد و در صورت خوش شانسی امکان دریافت جایزه نیز وجود دارد. همچنین می توانید در سالن مهمانی یا تئاتر این مرکز جشن بگیرید و خاطراتی ماندگار را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.


5. پارک مینیاتورک – پارک مینیاتورک

نشانی: استانبول، منطقه پرجمعیت اروپایی Buyuk Cekmece

نشانی: استانبول، کادیکوی، خیابان ساکیز، مرکز سرگرمی استانبول

همین ویژگی ها شهرداری استانبول را بر آن داشته تا خانه های بازی و پارک های تفریحی مختلفی بسازد تا مسافرانی که این شهر را برای سفر انتخاب می کنند بتوانند ساعت ها در کنار خانواده خود در این محیط ها سپری کنند و خاطرات خوبی را رقم بزنند.

بخوانید  معرفی هفت سریال دردسرهای دوستی

بهترین مراکز بازی و سرگرمی در استانبول

همه کسانی که یک تور استانبول را برای سفر با دوستان یا خانواده خود رزرو کرده اند، به دنبال بازدید از مکان های تاریخی شهر یا گشت و گذار در خیابان های شهر نیستند. برخی به دنبال تجربه های سرگرمی مانند اتاق های فرار، شهربازی ها، پارک های موضوعی یا پارک های مینیاتوری هستند که می توانند ساعاتی شاد و مفرح را برای شما به ارمغان بیاورند. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید، در اینجا لیستی از بهترین شبکه ها و پاساژهای بازی در استانبول ترکیه را گردآوری کرده ایم که می توانید قبل از سفر با آنها آشنا شوید تا بتوانید زمان کمتری را در طول سفر به جستجوی مکان های تفریحی اختصاص دهید. برای رزرو تورهای ترکیه و دیگر انواع تورهای خارجی در سایت آژانس مسافرتی الفبا به www.alefbatour.com مراجعه کنید. تامین کننده الفبای سفر انواع تورهای داخلی و خارجی است. همچنین ممکن است رزرو بلیط هواپیما و هتل به صورت کاملا آنلاین از طریق سیستم الفبای سفر ممکن است

پارک لونا یکی از قدیمی ترین و بزرگترین پارک های تفریحی استانبول است که در محوطه نمایشگاه بوستانچی واقع شده است. این شهربازی بیش از 30 سال قدمت دارد و با استفاده از تجهیزات مدرن شهربازی ایتالیایی یکی از مجهزترین و باکیفیت ترین شهربازی های فعال در استانبول به شمار می رود.

ساعات کاری: 10 صبح تا 12:30 بعد از ظهر

البته صحبت از یک پارک مینیاتوری نیست، اما ابعاد سازه های آن گاهی به چند متر می رسد که می تواند تمام جزئیات را نشان دهد. این ماکت ها بسیار ماهرانه و با ظرافت خاصی طراحی و ساخته شده اند تا با نگاه کردن به آنها احساس واقعی بودن داشته باشید. این پارک در زمینی به مساحت 40000 متر مربع ساخته شده است و می تواند شما را به سفری تاریخی به آثار تاریخی مانند معبد آرتمیس، مقبره آرامگاه، بیش از 60 سازه مربوط به استانبول، 63 سازه مربوط به استانبول ببرد. ، آناتولی و 13 مربوط به سرزمین های عثمانی (که امروزه در خارج از ترکیه قرار دارند)


6. مزرعه بادی بابالو – پارک بابالو

گاهی اوقات شما به عنوان یک سرباز در میدان جنگ بازی می کنید یا گاهی اوقات ناجی در سرزمین زامبی ها هستید. بازی های مختلفی وجود دارد که می توانید در VR House Istanbul تجربه کنید.

بخوانید  پیش‌سفارش Etrian Odyssey Origins Collection با تخفیف قبل از انتشار در 1 ژوئن

4. شهربازی FunLab

در توضیحات این اتاق فرار آمده است: چشمان خود را باز می کنید و خود را در خانه ای گرفتار می بینید که قبلاً هرگز ندیده اید. شما 1 ساعت فرصت دارید تا از این خانه فرار کنید تا با کمک هم تیمی های خود معماها را حل کنید، سرنخ ها را پیدا کنید و درها را باز کنید. این مرکز از ساعت 9:30 صبح تا 12:00 شب فعال است و در منطقه Kadikoy ترکیه واقع شده است.


3. بازی های واقعیت مجازی VR House

ساعات کاری: 8 صبح تا 8 شب

نشانی: استانبول، سیسیل، مرکز خرید جواهرات

پارک بابالو محیطی مناسب برای کودکان 2 تا 12 ساله است که در هر فصل و دمایی می تواند مسافران را به بهترین نحو در خود جای دهد. در این پارک انواع وسایل بادی مانند سرسره، استخر توپ، کوهنوردی و پرش روی تشک بادی وجود دارد.


7. پارک آبی استانبول – پارک آبی مارینا

ساعات کاری: 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

اگر در سفر به استانبول فرصت بازدید از تمامی جاذبه های گردشگری این شهر را نداشته اید، می توانید با بازدید از پارک مینیاتوری سفری به یاد ماندنی در سراسر استانبول داشته باشید. این پارک شهری مینیاتوری است که تمامی مکان های مهم تاریخی و گردشگری استانبول را در ابعاد بسیار کوچک به نمایش می گذارد. بازدید از این پارک به شما این امکان را می دهد که تمام دیدنی های مهم استانبول را بشناسید و در سفر خود بگنجانید.

منبع: سفر الفبا | www.alefbatour.com

پس از یک روز پر از ماجراجویی و سفر به نقاط مختلف استانبول، اکنون وقت آن رسیده است که خانواده هایی که با فرزندان خود به سفر رفته اند، به مزرعه بادی بابالو بروند و ساعت ها به سرگرمی با فرزندان خود بپردازند. این پارک در زمینی به مساحت 1350 متر و در منطقه بشک شهیر واقع شده و تمامی وسایل بازی آن از آخرین استانداردهای اروپایی می باشد.

چه تور ازمیر و تور استانبول که برای تفریح ​​انتخاب کرده اید، پس از بازدید از سواحل زیبا، مراکز خرید وسیع و قدم زدن در خیابان های زیبای استانبول، رفتن به این مرکز فرصت خوبی است تا فرزندانتان از سفر لذت ببرند. این مرکز در منطقه اوسکودار که بخش آسیایی استانبول است قرار دارد.


2. اتاق فرار توزاک

ساعات کاری: 10 صبح تا 4 بعد از ظهر

بوستانچی لوناپارک - Bostanci LunaPark

8. Bostanci LunaPark – Bostanci LunaPark

ساعات کاری: 10 صبح تا 8 بعد از ظهر (تعطیلات تا 10 شب)