اولین تریلر اوپنهایمر ساخته کریستوفر نولان انفجاری و از نظر اخلاقی پاره شد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

یونیورسال پیکچرز اولین تریلر فیلم اوپنهایمر را منتشر کرده است، فیلم آینده کریستوفر نولان، نویسنده و کارگردان. این فیلم قرار است در 21 جولای 2023 اکران شود.

کیلیان مورفی در نقش اوپنهایمر در گروه بازیگری ایفای نقش می کند که امیلی بلانت در نقش همسر، زیست شناس و گیاه شناس کیتی اوپنهایمر نیز حضور دارد. مت دیمون در نقش ژنرال لزلی گرووز جونیور، مدیر پروژه منهتن، در کنار رابرت داونی جونیور در نقش لوئیس استراوس، کمیسر موسس کمیسیون انرژی اتمی ایالات متحده بازی می کند. گری اولدمن، جاش پک، جیمز رمار، فلورانس پیو، کیسی افلک، بنی سافدی، جاش هارتنت، رامی مالک و کنت برانا بازیگران این فیلم هستند.

اوپنهایمر اولین فیلم نولان پس از انتقاد شدید از تصمیم وارنر مدیا برای اکران روز و تاریخ فیلم‌های تئاتر این استودیو در سال 2021 در HBO Max است، و به‌ویژه به خاطر شیوه‌ای که غول سینما ظاهراً در هشدار دادن به کارگردانان و استعدادها شکست خورده است. نتفلیکس توهین آمیزی برای نولان دارد تا فیلم بعدی خود را با این سرویس استریم بسازد. اسکات استابر، رئیس فیلم‌های اصلی در نتفلیکس، در سال ۲۰۲۱ گفت که با نولان «مکالمه‌های مداوم» داشته و «هر کاری از دستم برمی‌آید» انجام می‌دهد تا نویسنده-کارگردان را متقاعد کند که یک تجربه تئاتری حامی قوی است.

این فیلم بر اساس کتاب برنده جایزه پولیتزر آمریکایی پرومتئوس: پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر نوشته کای برد و مارتین جی شروین، داستان دانشمندی را روایت می کند که پروژه منهتن را رهبری می کرد. این گروه فناوری بمب اتمی را ایجاد کردند که ایالات متحده در اوت 1945 بر روی هیروشیما و ناکازاکی انداخت. و در تریلر جدید زیر، می‌توانید ببینید که چگونه اوپنهایمر با اخلاق پیشرفت فناوری برای جنگ به این روش مبارزه کرد.