در حال حاضر فیلمی با الهام از Watch Dogs در دست ساخت است

New Regency در حال ساخت اقتباسی از Watch Dogs با همکاری یوبی سافت است و بازیگر نقش اول این فیلم معرفی شد.

به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیونفیلمی بر اساس یکی دیگر از سری های محبوب یوبی سافت در دست ساخت است. ددلاین گزارش می‌دهد که New Regency در حال توسعه یک اقتباس Watch Dogs با همکاری یوبی‌سافت است و همچنین استودیو در حال مذاکره با سوفی وایلد، بازیگر فیلم تاک با من برای بازی در فیلم Watch Dogs است. وقایع این فیلم قرار است در دنیای بازی ها رخ دهد، جایی که مجموعه بازی های Watch Dogs توسط بیش از 50 میلیون بازیکن انجام شده است.

جسد میا متعلق به فیلم با من صحبت کن

ماتیو توره کارگردان سرشناس فرانسوی از Hostile کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد در حالی که کریستی لبلانک نویسنده Oxygen مشغول نوشتن فیلمنامه Watch Dogs است. اطلاعات زیادی درباره Watch Dogs فاش نشده است، مانند طرح آن، اما اولین قسمت Watch Dogs در سال 2014 و پس از تلاش ادن برای انتقام از قتل خانواده اش منتشر شد. پس از آن بازی Watch Dogs 2 در سال 2016 منتشر شد که با تغییر لحن بازی و شخصیت اصلی همراه شد.

سپس Watch Dogs: Legion در سال 2020 و بسته الحاقی Bloodline در سال 2021 منتشر شد و اکنون آینده این سریال محبوب نامشخص است. سوفی وایلد بیشتر برای بازی در فیلم با من صحبت کن، فیلم 2023 The Portable Door شناخته می شود و Babygirl اثر بعدی او است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تعقیب سرنخ ها و شکستن قلب ها کمترین دغدغه شما در Times & Galaxy است