ستاره می‌گوید فیلم سگ‌ها را تماشا کنید، هنوز هم بیش از 10 سال بعد روایت می‌شود

فیلمی بر اساس سری بازی‌های Watch Dogs یوبی‌سافت برای اولین بار بیش از 10 سال پیش رونمایی شد، بنابراین بسیاری فکر می‌کردند که به سادگی ناپدید می‌شد. اما هنوز هم اتفاق می افتد. ددلاین گزارش می دهد که سوفی وایلد، بازیگر فیلم ترسناک A24 با من صحبت کن، در حال مذاکره برای بازی در این فیلم بازی ویدیویی است.

متیو توری (تاریکی عمیق، متخاصم و دستیار کارگردان در فیلم حرامزاده‌های بی‌شکوه) فیلم‌نامه‌ای از کریستی لبلانک (اکسیژن) را کارگردانی می‌کند. ویکتوریا باتا (درس های شیمی) نیز در ساخت فیلمنامه نقش داشته است.

فیلم Watch Dogs ابتدا در سونی پیکچرز ساخته شد، اما اکنون به New Regency تغییر یافته است. توری نیز در حال توسعه a مجموعه‌های تلویزیونی بر اساس بازی‌های Plague Tale.

یوبی‌سافت قبلاً نظرسنجی‌ای را راه‌اندازی کرده بود که از طرفداران پرسیده بود که چه کسی باید نقش اصلی آیدن پیرس را در فیلم Watch Dogs بازی کند و طرفداران خواهان حضور تام کروز، ستاره فیلم Mission Impossible بودند. فراتر از وایلد، هنوز مشخص نیست چه کسی ممکن است در فیلم Watch Dogs ظاهر شود یا چه زمانی ممکن است اکران شود.

این سری بازی در سال 2014 (بیش از یک سال پس از معرفی فیلم) شروع به کار کرد، پس از آن دنباله‌های Watch Dogs 2 (2016) و Watch Dogs Legion (2020) عرضه شدند. این مجموعه در هر سه قسمت از مکان‌هایی مانند شیکاگو، سانفرانسیسکو و لندن به عنوان تنظیمات استفاده می‌کرد و بازی‌های جهان باز دارای گجت‌های هک و آینده‌نگر هستند.

یوبی سافت هیچ بازی جدیدی از Watch Dogs را معرفی نکرده است.

بخوانید  رده سنی کارتون Despicable Me 4 است

تحریریه مجله بازی یک گیمر