رده سنی کارتون Despicable Me 4 است

Despicable Me 4 محصول استودیوی Illumination با رده سنی مشابه قسمت های قبلی در سینماها اکران خواهد شد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که رده بندی سنی انیمیشن Despicable Me 4 استودیوی ایلومینیشن تعیین شده است. این انیمه به دلیل “دعوا و شوخی های تند” با امتیاز PG روی صفحه سینما نمایش داده می شود. این برای طرفداران تعجب آور نیست. چرا که قسمت های قبلی سریال هم رده سنی یکسانی را دریافت کردند. Despicable Me 4 قرار است در تاریخ 3 جولای اکران شود.

در خلاصه داستان Despicable Me 4 آمده است: «گرو، یک ابرشرور سابق و عامل فعلی لیگ ضد شرور، پس از هفت سال بازمی‌گردد تا با مینیون‌ها وارد یک حمله هیجان‌انگیز شود لوسی که به عضوی جدید در خانواده به نام گرو جونیور خوش آمد می گوید. چه کسی می خواهد پدرش را شکنجه کند، پس از رویارویی با دشمنان جدید به نام ماکسیم لو مال و والنتینا، گرو مجبور به فرار با خانواده اش می شود.

کریس رنو و پاتریک دلاژ آنها در راس Despicable Me 4 هستند و مایک وایت و قاضی فیلمنامه را نوشتند. استیو کرل در طبقه اول، میراندا کاسگروو به عنوان مارگو، کریستن ویگ به عنوان لوسی، دانا گیر به عنوان ادیت، مدیسون پولن به عنوان اگنس، استیو کوگان در نقش سیلاس دبلیو پیر تابوت در نقش مینیون ها چند صداپیشه سابق انیمه حضور دارند که شبیه افراد تازه وارد هستند سوفیا ورگارا، ویل فرل، جوی کینگ، استیون کلپر و کلویی فاینمن آنها ملحق می شوند

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  L'étrange cas de CM Punk : son retour à la WWE est-il réellement une idée terrible ?