بهترین وب سایت و اپلیکیشن، راهی آسان برای خرید بسته های اینترنتی از ایرانسل

مشترکین خط ثابت و اعتباری ایرانسل برای استفاده از دیتای موبایل نیاز به خرید بسته اینترنت ایرانسل دارند که ما در اختیار شما قرار خواهیم داد.

از آنجایی که تعرفه اینترنت رایگان بسیار گرانتر از تعرفه همراه است، اکثر کاربران باید قبل از تمام شدن ترافیک یا اعتبار، یکی از بسته های مناسب را خریداری کنند.

از کجا می توانم بسته اینترنت بخرم؟

برای جستجو در صفحات وب، استفاده از شبکه های اجتماعی، انجام خدمات پرداخت مختلف و بسیاری موارد دیگر که روزانه با آنها سروکار دارید، باید به اینترنت متصل باشید.

از این منظر باید گفت که بسیاری از فعالیت های روزانه به اینترنت وابسته است و به همین دلیل خرید پکیج یکی از دغدغه های همیشگی کاربران است و بهتر است با آگاهی از روش های موجود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

برای خرید بسته اینترنت ایرانسل یا سایر اپراتورها می توانید به روش های مختلف به صورت آفلاین و آنلاین این کار را انجام دهید و بسته به میزان شارژ در حساب، مبلغ لازم از موجودی شما کسر می شود یا می توانید پرداخت کنید. از طریق پورتال های آنلاین برخی از این روش ها عبارتند از:

  • برنامه های پرداخت: اگر به دنبال راهی مطمئن و سریع برای خرید بسته های مختلف اینترنتی هستید، یکی را نصب کنید درخواست پرداخت چنین امکانی را به شما می دهد.

  • به وب سایت اپراتور و اپلیکیشن های خاص مراجعه کنید: بسیاری از اپراتورها وب سایت ها یا اپلیکیشن های مخصوص به خود را دارند که خدمات مورد نیاز را به کاربران ارائه می دهند.

  • کدهای دستوری: زمانی که اینترنت شما تمام می شود و نمی توانید از روش های آنلاین برای خرید بسته اینترنتی استفاده کنید، بهتر است از کدهای دستوری برای این منظور استفاده کنید.

بخوانید  وقتی تام کروز نیستی، فیلمبرداری صحنه های اکشن غیرممکن "وحشتناک" است

چند نوع بسته اینترنت ایرانسل در اختیار داریم؟

ایرانسل با توجه به اینکه یکی از پرطرفدارترین اپراتورهای کشور محسوب می شود، بسته های اینترنت گسترده ای را در اختیار مشترکین خود قرار می دهد که از نظر حجم ترافیک و مدت اعتبار متفاوت است.

به خرید بسته اینترنت ایرانسل باید بدانید که هر کدام بر اساس حجم و اعتبار ارزیابی می شوند که بدون شک با افزایش این معیارها باید انتظار قیمت بالاتری را داشته باشید.

تنوع زیاد بسته ها ممکن است کمی شما را گیج کند، بنابراین مهم ترین گروه ها را در اختیار شما قرار می دهیم تا با هر یک از بسته های اینترنتی ارائه شده توسط ایرانسل بیشتر آشنا شوید.

بسته اینترنت ایرانسل

بسته های روزانه ایرانسل

بسیاری از کاربران ایرانسل می توانند یکی از انواع بسته های روزانه را انتخاب کنند که معمولاً دارای اعتبار یک روزه و سه روزه است. طبیعتا حجم ترافیک برای هر کدام از آنها متفاوت است.

این اپراتور حجم ترافیکی بین 500 مگابایت تا 2.5 گیگابایت را برای بسته های روزانه خود ارائه می دهد که برخی از آنها فقط در ساعات خاصی از روز قابل استفاده هستند، اما برخی دیگر به صورت شبانه روزی در دسترس هستند.

در بین بسته های روزانه نیز گزینه ای با اعتبار 15 روز وجود دارد و مشترکان ایرانسل با انتخاب این بسته می توانند از حجم های مختلف در بازه های قیمتی مختلف استفاده کنند.

بسته اینترنت هفتگی ایرانسل

در صورت انتخاب گزینه های هفتگی برای خرید بسته اینترنت ایرانسل، می توانید تا ۷ روز از ترافیک مورد نیاز استفاده کنید.

بسته های هفتگی ایرانسل شامل اقلام مختلفی است که تنوع خوبی را از نظر سایز در اختیار مشترکان قرار می دهد تا بتوانند با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را خریداری کنند. برخی از این بسته ها عبارتند از:

  • بسته هفتگی برای استفاده از ساعت 2 تا 6 صبح با حجم 2 گیگابایت می باشد

  • بسته از ساعت 6 صبح تا 12 ظهر هر هفته و دارای حجم 5 گیگابایت می باشد

  • بسته های روزانه و شبانه از 200 مگابایت تا 5 گیگابایت

بخوانید  Apple Vision Pro اولین تخفیف را دریافت می کند: 200 دلار در هدست VR جدید صرفه جویی کنید

بسته های ماهانه ایرانسل

برای افرادی که دائما از اینترنت استفاده می کنند و بسته اینترنت ایرانسل می خرند، باید برایشان مقرون به صرفه تر باشد چرا که بهتر است به جای بسته های روزانه یا هفتگی از بسته های ماهانه استفاده کنند.

همانطور که از نام این بسته ها مشخص است، می توانید در مدت 30 روز از حجمی که خریداری کرده اید استفاده کنید و حداکثر ترافیک آن 10 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

بسته های بلند مدت ایرانسل

اپراتور ایرانسل برای بسته های بلندمدت خود مواردی مانند 60، 90، 120 و 180 روز را در نظر می گیرد که می توانید با استفاده از روش های فعلی خرید بسته اینترنت ایرانسل، اندازه آن را بررسی کنید.

ساده ترین راه ها برای خرید بسته های اینترنتی از اپراتورهای مختلف چیست؟

مشترک عزیز، شما 80 درصد از بسته اینترنت خود را مصرف کرده اید، می توان گفت دریافت پیامک در این زمینه باعث اضطراب و استرس بسیاری از افراد می شود، بنابراین باید راهی راحت، سریع و مطمئن برای خرید آن پیدا کنید. بسته بندی

با توجه به اینکه بسیاری از افراد می توانند کدهای دستوری را فراموش کنند، استفاده از روش های آنلاین که شامل بازدید از یک وب سایت یا برنامه است، گزینه ایده آلی برای خرید بسته اینترنتی است.

آیا می توانم برای دیگران بسته های اینترنتی بخرم؟

گاهی ممکن است بخواهید یک بسته اینترنتی برای دیگران بخرید و باید گفت که اکنون چنین قابلیتی در اختیار کاربران قرار گرفته تا بسته ای مناسب را به دوستان خود هدیه کنند.

بخوانید  نسخه دمو بازی Lies of P همچنان در دسترس گیمرها خواهد بود

اگر به دنبال خرید بسته اینترنت از ایرانسل یا اپراتورهای دیگر برای دوستان خود هستید، باید با مراجعه به اپلیکیشن ها یا وبسایت ها یا استفاده از کدهای دستوری، گزینه هدیه به دیگران را انتخاب کنید.

به این ترتیب با وارد کردن شماره تلفن همراه فرد مورد نظر می توانید به سرعت یکی از بسته های ماهانه، روزانه، هفتگی یا بلند مدت را انتخاب کنید.

بهترین برنامه فوق العاده، گزینه ایمن برای خرید شارژ سیم کارت دائمی و اعتباری

زمانی که قصد خرید بسته اینترنت از ایرانسل و سایر شرکت ها را دارید، مراجعه به اپلیکیشن تاپ سوپر دسترسی سریعتر را برای شما آسان تر می کند.

در اپلیکیشن پرداخت برتر، علاوه بر اینکه امکان خرید شارژ مجدد از اپراتورهای مختلف را به شما می دهد، می توانید از خدمات مختلفی مانند کارت به کارت، خدمات خودرو، پرداخت قبوض و بسیاری دیگر بهره مند شوید.

همه خدمات در یک برنامه فوق العاده

برای خرید بسته اینترنت ایرانسل و سایر اپراتورهای تلفن همراه می توان از روش های مختلفی مانند کدهای دستوری و مراجعه به وب سایت یا اپلیکیشن استفاده کرد تا بتوانید عملیات مورد نیاز را خیلی سریع انجام دهید.

اپلیکیشن Top Super با ارائه خدمات دسترسی خرید بسته های اینترنتی برای انواع اپراتورها این امکان را به شما می دهد تا در محیطی امن اقدامات لازم را برای این امر انجام دهید.

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با آن نمی پذیرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر