وقتی تام کروز نیستی، فیلمبرداری صحنه های اکشن غیرممکن “وحشتناک” است


هر بار که فیلم جدیدی از «ماموریت غیرممکن» در سینماها نمایش داده می‌شود، تماشاگران با حیرت تماشا می‌کنند که ستاره تام کروز به طور مکرر همان کاری را انجام می‌دهد که همه ما تصور می‌کنیم هیچ انسانی نباید آن را انجام دهد، و بدلکاری را انجام می‌دهد. می توانیم تصور کنیم از پریدن موتورسیکلت از کوه گرفته تا تعقیب و گریز هیجان انگیز با ماشین در خیابان های پشتی رم، Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت 1 ظاهراً دارای برخی از بهترین شیرین کاری های کروز است. و در حالی که او – در نگاه اول – در مواجهه با این سوء استفاده ها بی باک به نظر می رسد، بقیه بازیگران لزوما موافق نیستند.

هشدار: موارد زیر حاوی اسپویلرهای بسیار جزئی برای دو سکانس اکشن در Mission: Impossible – Dead Reckoning Part 1 است.

گرگ تارزان دیویس، ستاره Read Reckoning به GameSpot گفت: «این بسیار وحشتناک است. “من قرار نیست دروغ بگویم، این بسیار وحشتناک است.” دیویس فقط یک مسافر در یکی از ماشین‌هایی بود که در تعقیب و گریز ماشین در رم شرکت داشتند، اما حتی بدون مسئولیت رانندگی ماشین، او به وضوح نشان داد که این تجربه چقدر شدید است.

«چیزی که کار را سخت‌تر می‌کند این است که این دوربین‌ها متصل هستند [to the car]او ادامه داد و تجربه خود را به تفصیل بیان کرد [co-star] شی [Whigham’s] دید… نمی‌دانم بیشتر از جانم می‌ترسیدم یا از اینکه شیا به یکی از دوربین‌ها ضربه بزند، اما او کار بزرگی انجام داد.»

شرحی ارائه نشده است

هیلی آتول، که برای اولین بار در نقش گریس، ماموریت غیرممکن را بازی کرد، نیز در تعقیب ماشین بود. تفاوت بزرگ؟ او تمام مدت به کروز دستبند زده بود. آماده شدن برای این به معنای ماه ها و ماه ها تمرین است.

بخوانید  Gundam Breaker 4 در 29 آگوست منتشر می شود، تا زمانی که می توانید نسخه راه اندازی را پیش خرید کنید

او گفت: “من به مدت پنج ماه تمرین کردم، علاوه بر رقص درگیری ها و شیرین کاری ها با دست خالی و کار با چاقو و اسلحه. دریفت را یاد گرفتم.” توانایی ها. آتول افزود: «او همچنین خودش را به عنوان یک دوربین قرار می‌داد، بنابراین من باید یک 180 انجام می‌دادم و می‌لزمم و فقط در نمای نزدیک توقف می‌کردم».

دقیقاً مانند ویگهام، آتول اغلب در حین رانندگی مانع دید می‌شد، و کروز ظاهراً علاوه بر نگه داشتن ماشین در رم، چند کاره بود.

او به شوخی می گوید: «به جایی رسیده است که در رم از کنار بنای یادبود کیک عروسی می گذرم در حالی که تام کروز دستبند به صندلی مسافر بسته شده است، جایی که به معنای واقعی یا استعاری هرگز نمی خواهد باشد.» او به شوخی می گوید. “و من باید رانش کنم [and] در حالی که دوربین ها از شیشه جلو آویزان بودند، دونات می کردم، بنابراین نمی توانستم واقعاً ببینم کجا می روم. و سپس در همان زمان، تام با خطوط بازی می کرد و واقعاً به دنبال نوعی حرکات یا بداهه دادن چیزهای خاصی بود. و من باید بفهمم که آیا تام به هیلی می‌گوید سرعتش را کم کند یا به چپ می‌رود، یا اینکه ایتان به گریس می‌گوید، در این صورت گریس احتمالاً برعکس عمل می‌کند. یا اگر این بود که تام به عنوان گریس پیشنهاد می کرد که من چه بگویم. بنابراین چیزهای زیادی در جریان بود و این دیوانه کننده است.

خیلی کثیف است، و داشتن تام کروز – دستبند زدن به او، در حالی که جانش در دستان شماست، برای افراد ضعیف نیست.

بخوانید  نحوه پرورش حیوانات و جانوران در میراث هاگوارتز
شرحی ارائه نشده است

البته تعقیب و گریز با ماشین تنها یکی از بدلکاری های باورنکردنی فیلم است. یکی دیگر از مجریان نمایشگاه می بیند که کروز موتورسیکلت خود را از کوه پرتاب می کند و به او اجازه می دهد تا به یک قطار پرسرعت Orient Express یا حداقل یک تفریح ​​خوب از قطار نمادین مورد استفاده در فیلم بپردازد.

در سرتاسر صحنه، ما نه تنها مبارزه کروز با شرور فیلم (عیسی مورالس) را تماشا می‌کنیم، بلکه با ویگام و دیویس نیز روبرو می‌شویم که تلاش می‌کنند او را دستگیر کنند. در حالی که هیچ یک از دو نفر پرش موتورسیکلت را که کروز چندین بار انجام داده انجام نداده اند، ایستادن بر فراز یک قطار پرسرعت دقیقاً آسان ترین محیط برای کار نیست.

دیویس اعتراف کرد: هنگام فیلمبرداری آن صحنه کفش را گم کردم. “و وقتی می بینید که کفش از صخره می افتد و به داخل رودخانه می افتد، چنین می گویید که “این می توانستم من باشم. چند مورد دیگر از آن داریم؟”

با این حال، بازیگران همگی در محل حاضر شدند. برای چی؟ هیچ کس آن را خلاصه تر از ویگهام نمی گوید.

شرحی ارائه نشده است

“چون تام است [and] چون هست [director Christopher] مک کواری، تو فقط این کار را انجام می دهی.

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part 1 در حال حاضر در سینماها در حال اکران است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  بازی‌های Bethesda تخفیف‌های زیادی در فروش بازی‌های رایانه‌ای جدید دریافت می‌کنند
تحریریه مجله بازی یک گیمر