نشان دادن وارث امپراتوری در تریلر جدید سری Ahsoka از دنیای جنگ ستارگان


لوکاس تریلر رسمی جدید سریال Ahsoka را منتشر کرد که در آن شاهد مبارزه آهسوکا با دوستان قدیمی خود در برابر یک تهدید بزرگ هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از سری جدید دنیای جنگ ستارگان منتشر شده است. لوکاس امروز تریلر رسمی جدید سریال Ahsoka را منتشر کرد که در آن Ahsoka Tano با دوستان قدیمی‌اش Sabine Ren و Hera متحد می‌شوند تا با بازگشت Thrawn و همچنین تهدیدات جدید مانند Beylan که وارثان امپراتوری هستند مقابله کنند. . در تریلر جدید سریال Ahsoka نیز از Anakin نام برده شده است و صحنه های هیجان انگیزی از سری آینده جنگ ستارگان به نمایش گذاشته شده است که می توانید در زیر تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این، پوستر جدیدی از سری Ahsoka منتشر شده است که بر روی Ahsoka Tano تمرکز دارد که در زیر مشاهده می کنید:

پوستر جدید سری Ahsoka با تمرکز بر Ahsoka Tano

روزاریو داوزنه مثل آسوکا تانو، لارس میکلسن همانطور که دریاسالار بزرگ تراون، هایدن کریستنسن مانند آناکین اسکای واکر یا دارث ویدر، ناتاشا لیو بوردیسو مثل سابین رن، مری الیزابت وینستد مثل هرا سیندولا، ژنویو اوریلی در نقش Man Matma ایمان اسفندی در نقش ازرا بریجر ری استیونسون در نقش مدرسه بیلان، ایوانا ساخنو مثل شین هتی، دیوید هلدینگ در نقش هویانگ، دایان لی اینوسانتو به عنوان مورگان الیزابت و وس چتم، از جمله بازیگران حاضر در سریال آهسوکا هستند و به ایفای نقش پرداخته اند.

دیوید فیلونی وی مسئولیت نگارش فیلمنامه سریال آهسوکا و همچنین با جان فاورو، خالق سریال Mandalorian به عنوان تهیه کننده اجرایی در این سریال از دنیای جنگ ستارگان حضور داشت. به گزارش لوکاس فیلم، دیو فیلونی، پیتر رمزی، استف گرین، جنیفر گتزینگر، گیتا پاتل و ریک فامویا کارگردانی قسمت های مختلف سریال آسوکا را بر عهده داشتند.

بخوانید  Knives Out 2 با وجود اکران محدود، در باکس آفیس عملکرد درخشانی دارد

پخش سریال Ahsoka از 23 آگوست (1 شهریور) با پخش همزمان دو قسمت اول از شبکه دیزنی پلاس آغاز می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر