بازی‌های Bethesda تخفیف‌های زیادی در فروش بازی‌های رایانه‌ای جدید دریافت می‌کنند

اگر چیزی توجه شما را جلب نکرد، قبل از اینکه کاتالوگ از بین برود، حتماً کل کاتالوگ را بررسی کنید.

بهترین معاملات Bethesda در Fanatical

Bethesda کاتالوگی ایجاد کرده است که شامل برخی از محبوب ترین بازی های رایانه شخصی امروزی، از جمله بازی های RPG گسترده ای مانند Skyrim و عناوین دیوانه کننده FPS مانند سرنوشت ابدی. و در روزهای منتهی به جمعه سیاه، بسیاری از آن کاتالوگ به فروش می رسد متعصب، آن را بهترین زمان برای ذخیره کردن همه چیزهایی که در چند سال گذشته از دست داده اید تبدیل کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

سری Elder Scrolls به شدت درگیر فروش Bethesda در Fanatical است Skyrim: Anniversary Edition برای 18 دلار فهرست شده است Oblivion: GOTY Deluxe Edition لیست شده برای 4 دلار، و Morrowind GOTY Edition به قیمت 5 دلار فهرست شده است. شما همچنین می توانید بردارید مجموعه آنلاین The Elder Scrolls: High Isle فقط با 18 دلار – کاوش در دنیای زیبای Tamriel راهی عالی برای پرت کردن حواس خود در حالی که منتظر The Elder Scrolls VI هستید، است.

سایر تخفیف های قابل توجه عبارتند از حلقه مرگ برای 17 دلار، بی شرف 2 برای 5 دلار و شیطان درون 2 برای 7 دلار در زیر بازی‌های مورد علاقه ما Bethesda که در Fanatical به فروش می‌رسند، هستند. اکثر عناوین به عنوان کلیدهای Steam ارائه می شوند، اگرچه تعدادی از آنها برای بازخرید نیاز به یک حساب شخص ثالث دارند.

بخوانید  هنر بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon فاش شد