توسعه The Wolf Among Us 2 به خوبی پیش می رود

اگرچه روند توسعه The Wolf Among Us 2 به خوبی پیش می رود، اما Telltale Games هنوز آماده ارائه جزئیات زیادی از این بازی نیست.

پس از معرفی مجدد The Wolf Among Us 2 در جوایز Game 2019، بسیاری از طرفداران ابراز امیدواری کردند که این بازی مسیر توسعه روانی داشته باشد و در مدت زمان کوتاهی منتشر شود. با این حال، دنباله در طول توسعه با مشکلاتی مواجه شد که باعث تاخیر در بازی شد. استودیوی Telltale Games اخیرا سکوت خود را شکست و علاوه بر انتشار چهار تصویر از Wolf Among Us 2، جزئیات بیشتری از این بازی مورد انتظار را با طرفداران به اشتراک گذاشت.

Telltale Games به طرفداران تایید کرد که کار بر روی The Wolf Among Us 2 ادامه دارد. اگرچه سازنده کاملاً بر روی تولید دنباله متمرکز شده است، اما هنوز آماده انتشار جزئیات بیشتر در مورد این پروژه نیست: «دلیل سکوت ما این است که ما تنها بودیم و روی توسعه Wolf Among Us تمرکز کردیم هنوز در راه است، اما شما می توانید تصاویر گیم پلی نسخه فعلی بازی “یک کار در حال انجام” را مشاهده کنید.

بازی Wolf Among Us 2 در ابتدا قرار بود در سال 2023 منتشر شود، اما سال گذشته موتور بازی به Unreal Engine 5 تبدیل شد و Telltale Games تصمیم گرفت برای جلوگیری از بحران و اطمینان از تجربه ای مناسب، بازی را به تعویق بیندازد. سال 2024. این بازی در دسترس کاربران رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و سری ایکس باکس خواهد بود. Xbox Series S قرار گرفته است.

بخوانید  بازگشت سیستم طبقه بندی در بازی Battlefield 2042

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر