واکنش انتقادی به Tekken 8


میانگین امتیاز Tekken 8 به تازگی منتشر شده است و شاهد یک عملکرد قوی از آخرین نسخه از سری Tekken هستیم.

پایان Tekken 7 به گونه ای بود که بازیکنان را منتظر گذاشت. منتظر دیدن بقیه داستان هستیم. اکنون Tekken 8 با دستان پر از راه رسیده است. وجود عناصر جدید در گیم پلی مانند سیستم ضربه، تجربه بهتر و متفاوتی را نسبت به قبل در اختیار مخاطب قرار می دهد و بازیکنان می توانند کمبوهای متفاوت بیشتری را در طول مبارزات اعمال کنند.

در این میان، داستان Tekken 8 هیجان انگیز و پرشور است. وجود نبردهای جذاب و همچنین میان‌آهنگ‌های سینمایی خیره‌کننده زیبا گویای یک تجربه سینمایی با کیفیت است. میانگین امتیازات Tekken 8 دیروز منتشر شد و ما در حال دریافت بازخوردهای عالی در مورد ساخته جدید Bandai Namco هستیم. در ادامه می توانید نظرات برخی از منتقدان Tekken 8 را در یک گیمر بررسی کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Tekken 8

  • سازنده: Bandai Namco
  • ویرایشگر: Bandai Namco
  • سکو: پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس، رایانه شخصی
  • سبک: مبارزه
  • تاریخ انتشار: 6 فوریه

Tekken 8 Fighter

یک گیمر: 90 از 100

Bandai Namco تقریباً 30 سال است که روی بازی های مبارزه ای سه بعدی کار می کند. بر این اساس می توانید درک کنید که این شرکت چقدر در ساخت بازی های مبارزه ای سه بعدی توانایی دارد. امروز پس از این همه سال، Bandai Namco با Tekken 8 ثابت کرده است که هنوز هم بلد است گیمرها و مبارزان حرفه ای را غافلگیر کند. گیم پلی هیجان انگیز و سریع، موسیقی پرانرژی، شخصیت های دوست داشتنی، گرافیک هنری خیره کننده و انیمیشن های درخشان تنها بخشی از ویژگی های مثبت Tekken 8 است. امیدوارم بعد از انتشار رسمی بازی، قسمت آنلاین بازی برای ما در ایران بهتر شود. بازی تا بتوانیم بهترین تجربه را از این بازی مبارزه ای سه بعدی بدست آوریم. بازی Tekken 8 در تاریخ 6 فوریه برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X/S و استیم (کامپیوتر) منتشر خواهد شد. در مدت انتظار برای انتشار بازی، پیشنهاد می کنم تاریخچه بازی های قبلی Tekken را مرور کنید. زیرا قسمت داستانی این بازی شما را بسیار شگفت زده خواهد کرد.

VGC: 100 از 100

Tekken 8 یک دنباله هیجان انگیز است. با تاکید جدید بر حالت‌های تک‌نفره و مکانیک جدید Heat که مبارزه را دیوانه‌تر از همیشه می‌کند، Tekken 8 در کنار Tekken 3 به‌عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های سری قرار می‌گیرد.

GamesRadar: 100 از 100

بهترین تکنیک پانینگ امروزی عمقی را که برای یک مبارز مشتاق به ارمغان می آورد را ثابت می کند. این نیز انحصاری بودن بازی را برای نسل فعلی توجیه می کند که می تواند یک تجربه کلی عالی ارائه دهد. این بازی بیشتر شبیه یک تکامل است تا یک آپدیت ساده.

پیچ ترخیصی: 90 از 100

Tekken 8 یک تشویق کننده برای سبک خود است. ضمن ارائه مبارزات اعتیاد آور، ارائه بازی استثنایی است و دارای ویژگی هایی برای جذب بازیکنان جدید و کارکشته و در عین حال پیشرفت ساختار داستانی آن است.

Game Informer: 83 از 100

به عنوان یک پکیج کامل، Tekken 8 به سطحی نمی رسد که توسط Street Fighter 6 و Mortal Kombat 1 به دست آمده است. اما هنگامی که مسابقه شروع می شود و شما شروع به کشیدن ترکیب های اعجاب انگیز و شعبده بازی های هوایی می کنید، همچنان یک تجربه هیجان انگیز است. یکی (اگر با این نوع بازی آشنایی دارید). مسابقات جدید King of Iron Fist هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد تا راضی کننده یا انقلابی باشد، اما این یک محیط سرگرم کننده برای رقابت با دوستان یا سایر رقبا است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  چرا مایکروسافت آمار فروش کنسول های ایکس باکس را منتشر نمی کند؟