رایان گاسلینگ و سیمو لیو بعد از اسکار باربی برای مارگو رابی و گرتا گرویگ صحبت می کنند



فیلم باربی هشت بار نامزد جایزه اسکار شد، اما کارگردان گرتا گرویگ و ستاره مارگوت رابی نامزد دریافت جایزه نشدند. این در هالیوود به اتفاق آرا نیست، زیرا رایان گاسلینگ و سیمو لیو بازیگران باربی در واکنش به به اصطلاح بی‌اعتنایی‌ها صحبت کرده‌اند.

گاسلینگ که خودش برای بازی در نقش کن نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده بود، در یک بیانیه او احساس افتخار می کند که نامزد دریافت “پرتره یک عروسک پلاستیکی به نام کن” شده است. با این حال، گاسلینگ گفت: “هیچ کن بدون باربی وجود ندارد، و هیچ فیلم باربی بدون گرتا گرویگ و مارگو رابی وجود ندارد.” گاسلینگ گفت که گرویگ و رابی “دو نفری هستند که بیشترین مسئولیت را برای این فیلم تاریخی و جهانی دارند.”

او گفت: “هیچکسی در فیلم بدون استعداد، شجاعت و نبوغش شناخته نمی شود. اینکه بگویم از اینکه آنها در رشته های مربوطه نامزد نشده اند، ناامید هستم.” “کار آنها باید در کنار سایر نامزدهای بسیار شایسته به رسمیت شناخته شود.”

در همین حال لیو گفت که گرویگ و رابی “لایق همه چیز هستند” زیرا “آنها همه چیز هستند.”

علاوه بر گاسلینگ، آمریکا فررا، ستاره باربی، نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در این فیلم شد. از دیگر نامزدهای فیلم می توان به بهترین آهنگ اورجینال برای «I'm Just Ken» و «What Was Made For» اشاره کرد. و همچنین بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین دستاورد در طراحی صحنه و لباس، بهترین دستاورد در طراحی تولید و بهترین فیلم سینمایی.

بخوانید  Alan Wake 2 Gameplay Impressions | پارتی بازی تابستانی 2023

تنها اوپنهایمر (13) نامزدی اسکار بیشتری در سال جاری دریافت کرد. برندگان در مراسم اهدای جوایز در تاریخ 10 مارس مشخص خواهند شد. در حال حاضر، می‌توانید تمام دسته‌ها و نامزدهای اسکار را مشاهده کنید. اگر فیلم‌های نامزد اسکار امسال را ندیده‌اید، فهرست GameSpot را برای دیدن مکان‌های تماشای همه فیلم‌های نامزد اسکار بررسی کنید.



تحریریه مجله بازی یک گیمر