بازیگر سریال هانیبال به فیلم Tron 3 اضافه شد


جیلیان اندرسون بازیگر مشهور تلویزیون و سینما پس از قراردادی با والت دیزنی به جمع بازیگران فیلم Tron 3 اضافه شد.

سطوح فیلمبرداری و تولید Tron 3 بالاخره هفته گذشته و طبق جدیدترین ها هم اکنون آغاز شد اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم Tron 3 اضافه شده است. جیلیان اندرسون قرار است بعد از قرارداد با والت دیزنی در فیلم Tron: Ares بازی کند. در حال حاضر، اطلاعاتی در مورد نقش اندرسون منتشر نشده است، اما در طول سال ها او بیشتر به خاطر نقش هایش در هانیبال، فصل چهارم The Crown، The X-Files، The Pale Blue Eye و The First Lady شناخته می شود.

جیلیان اندرسون در نقش مادر کاترین در فصل دوم سریال The Great

جرد لتو در نقش آرس، ایوان پیترز در نقش شخصیت منفی و منفی، گرتا لی، کامرون مانهان، سارا دژاردینز و جودی ترنر اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Tron 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جف بریجز در نقش کوین فلین، گرت هدلاند در نقش سم فلین، و اولیویا وایلد در نقش کورا نیز شایعاتی مبنی بر بازگشت در Tron: Ares دارند، اما این شایعات هنوز تایید یا تکذیب نشده است.

یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم‌های Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales و Maleficent: Mistress of Evil نیز کارگردانی Tron 3 را بر عهده دارد. جسی ویگتاو او مسئولیت نگارش نسخه نهایی فیلمنامه فیلم ترون 3 را بر عهده داشت. قسمت اول فیلم ترون در سال 1982 اکران شد و پس از آن فیلم ترون: میراث در سال 2010 اکران شد. این فیلم بیش از 400 میلیون دلار در گیشه فروخت. -دفتر جهانی

بخوانید  مت بوتی برای نمایش Fable جدید هیجان‌زده است

تاریخ انتشار بازی Tron: Ares هنوز مشخص نشده است. داستان فیلم Tron 3 قرار است حول محور Ares با بازی Jared Leto باشد که یک برنامه کامپیوتری است که ماجراجویی آن را از دنیای دیجیتال تا دنیای انسان دنبال خواهیم کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر