هیدئو کوجیما مایکروسافت را تحسین کرد

کوجیما در ادامه توضیح داد که حدود پنج یا شش سال به انجام این پروژه فکر می کرد. کوجیما در بخشی از مصاحبه خود اشاره کرد که فناوری های جدید به او انگیزه می دهند. کارگردان Death Stranding 2 فناوری را به عنوان نیروی محرکه پروژه جدید مایکروسافت توصیف می کند. کوجیما علاوه بر کارگردانی این پروژه، بر روی توسعه Death Stranding 2 نیز کار می کند که در رویداد Game Awards امسال رونمایی شد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ژوئن گذشته، کوجیما اعلام کرد که کوجیما پروداکشنز در حال همکاری با مایکروسافت برای توسعه یک پروژه کاملاً جدید است. جزئیات در مورد پروژه کمیاب بود. با این حال، کوجیما گفت که این پروژه از فناوری ابری مایکروسافت بهره می‌برد و محصولی خواهد بود که تا به حال کسی تجربه نکرده است. هیدئو کوجیما اخیرا در مصاحبه ای جدید با IGN درباره همکاری با مایکروسافت توضیح داد:

این پروژه به زیرساخت هایی نیاز داشت که قبلاً هرگز مورد نیاز نبوده است. بنابراین من در مورد آن با بسیاری از شرکت های بزرگ مختلف صحبت کردم و ایده هایی مطرح کردم، اما به نظر می رسید آنها واقعا فکر می کردند که من دیوانه هستم. در پایان، این مایکروسافت بود که نشان داد آنها ایده های من را درک می کنند و ما اکنون در پروژه و فناوری با هم هستیم [مورد نیاز] ما انجامش خواهیم داد.”

با این حال، عنوان اصلی دنباله Death Stranding هنوز فاش نشده است. علاوه بر این، کوجیما اعلام کرد که پس از همه‌گیری ویروس کرونا، کل داستان بازی را بازنویسی کرده است. با توجه به برنامه توسعه بازی کوجیما پروداکشنز، احتمالاً پیش از پروژه مشترک با مایکروسافت، Death Stranding 2 را بازی خواهیم کرد.

بخوانید  میراث هاگوارتز - انواع پازل ها و راه حل ها
اخیرا هیدئو کوجیما جزئیات جدیدی از همکاری خود با مایکروسافت برای ساخت بازی جدید Kojima Productions ارائه کرده است.