توضیح سازنده High on Life در مورد مزایای ارائه بازی در Game Pass

محیط جنگلی بازی High on Life

ما یک استودیو مستقل هستیم. ما کوچک هستیم و روحیه جنگندگی می خواهیم تا بازی های دیوانه کننده و سرگرم کننده بیشتری داشته باشیم. برای ما بازتابی بود. مثل این است که بگوییم باشه، ما واقعاً می خواهیم این بازی بیرون بیاید. ما می خواهیم آن را انجام دهیم. ما می خواهیم فروش خوبی داشته باشیم. فکر می‌کنم از اطلاعاتی که از صحبت با افراد مختلف جمع‌آوری کرده‌ام، سرویس Game Pass به ارزش زیادی اضافه کرده است.”

تمامی سلاح های بازی High on Life

به گفته سازندگان High on Life، عرضه این بازی بر روی سرویس Game Pass ارزش زیادی به آن اضافه کرده است.

البته هنوز آمار دقیقی از تعداد بازیکنانی که High on Life را در زمان عرضه تجربه کرده اند منتشر نشده است، اما نمی توان انکار کرد که این بازی شوتر اول شخص و کمدی فراتر از حد انتظار بوده است. نقش اصلی در این موفقیت High on Life اکنون بر روی پلتفرم‌های PC، Xbox One و Xbox Series X Xbox Series S در دسترس است.

مدت زیادی از انتشار بازی High on Life نمی گذرد و این بازی در بین گیمرها محبوبیت پیدا کرده است. این بازی نه تنها در هفته اول انتشار خود در جدول فروش Steam رتبه اول را کسب کرد، بلکه بلافاصله پس از انتشار در سرویس Game Pass مورد استقبال گیمرها قرار گرفت. استقبال از آن به حدی بود که High on Life را به بزرگترین نسخه از یک بازی تجاری تک نفره در تاریخ بازی تبدیل کرد. علاوه بر این، این بازی موفق‌ترین راه‌اندازی سال 2022 را در Game Pass داشت.

بخوانید  معرفی نمایشگر ها ؛ از تاریخچه تا انواع و هر آنچه باید بدانید

او گفت: «قبل از اینکه تصمیم بگیرم ماشه را بکشم، با تعدادی از افراد دیگر در استودیو که با Game Pass آشنا بودند صحبت کردم. من در نهایت بر اساس آنچه شنیده بودم به این نتیجه رسیدم که این یک ارزش افزوده است. چون اساسا افراد زیادی هستند که اگر بازی را در سرویس اشتراک منتشر نکنند، آن را انتخاب نمی کنند و تجربه نمی کنند. اگر به چیزی که ساخته اید اعتقاد دارید و واقعاً احساس می کنید که یک بازی خاص یا متفاوت ساخته اید، این افراد می توانند بازی شما را تبلیغ کنند.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اگرچه در چند سال گذشته ارزش سرویس Game Pass برای گیمرها برجسته شده است، اما توسعه دهندگان مختلف نیز هر از گاهی توضیحاتی در مورد مزایای ارائه بازی های خود از طریق این سرویس ارائه می دهند. در همین راستا استودیو Squanch Games سازنده بازی High on Life به تازگی به لیست توسعه دهندگانی اضافه شده است که از مزایای Game Pass برخوردار شده اند. به تازگی جاستین رویلند، خالق سری محبوب Rick and Morty و بنیانگذار استودیوی Squanch Games، در یکی از قسمت های اخیر پادکست رسمی ایکس باکس، در مورد تصمیم خود برای انتشار High on Life روی Game Pass صحبت کرده است.

اگر کسی می خواهد بداند این بازی چیست، اگر مشترک Game Pass است، می تواند بازی را دانلود کرده و وارد آن شود. این یک ابزار قدرتمند برای افزایش دسترسی است [مخاطبان] است. اگر واقعا فکر می کنید که یک بازی ارزشمند ساخته اید، این سرویس یک ابزار بسیار قدرتمند است. بسیاری از مردم به من گفته اند که بازی های منتشر نشده در Game Pass 7 برابر بیشتر از بازی های Game Pass می فروشند.

بخوانید  بهترین بازی های ایکس باکس در سال 2022 از نظر متاکریتیک