نیکول کیدمن در نمایش جدید سازنده یلواستون Lioness بازی خواهد کرد

او همچنین یک بازیگر است و اغلب در Sons of Anarchy در نقش دیوید هیل بازی کرده است.

نیکول کیدمن، بازیگر برنده اسکار، در برنامه تلویزیونی جدید تیلور شریدان سیا Lioness که لیسلا دی اولیویرا و زوئی سالدانا نیز در آن حضور دارند، بازی خواهد کرد. این سریال Lioness نام دارد و بر اساس یک واحد سیا در دنیای واقعی ساخته شده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

او باید از دام های زن بودن در جامعه اطلاعاتی عالی رتبه، همسری که میل به توجه دارد و حتی نمی تواند به او توجه کند، و مربی کسی که به طرز عجیبی در نزدیکی همان جاده سنگی که در نهایت به آن رسیده بود، بپیچد. خطی از توضیحات نمایش را می خواند، همانطور که توسط به اشتراک گذاشته شده است هالیوود ریپورتر.

کیدمن همچنین تهیه کننده اجرایی Lioness است که برای Paramount+ در دست ساخت است. او در طول دوران حرفه‌ای خود پنج نامزدی اسکار از جمله یکی برای The Hours را به دست آورده است.

دی اولیویرا نقش کروز مانوئلوس را بازی می کند، یک ملوان جوان “در اطراف لبه ها” که به تیم نامزدی شیر زن سیا می پیوندد تا یک گروه تروریستی را سرنگون کند. سالدانا در نقش رئیس ایستگاه جو و کیدمن نقش کیتلین مید، ناظر ارشد سیا را بازی می کند.

بخوانید  Daryl Dixon و Dead City از Walking Dead فصل دوم را در SDCC تمدید کردند.

شریدان فیلمنامه نویس و کارگردان ماهری است که برای فیلم هایی مانند سیکاریو، جهنم یا آب بالا، رودخانه باد و کسانی که آرزوی مرگ من می کنند شناخته شده است. او همچنین یلوستون و اسپین آف های آن در سال های 1883 و 1923 را خلق کرد و نوشت. علاوه بر این، شریدان یکی از خالقان درام جرمی رنر شهردار کینگستاون است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر