نیکلاس کیج در ویدیوی جدید The Old Way برای رویارویی با تهدیدات آماده می شود

کلیپ جدیدی از وسترن The Old Way به کارگردانی براد دوناهو منتشر شده است که نیکلاس کیج در آن در نقش یک گاوچران به نام کولتون بریگز حضور دارد.

دانلود فیلم آپارات

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که رسانه کامینگ سون کلیپی کاملا جدید از فیلم راه قدیم با نقش آفرینی منتشر کرده است. نیکلاس کیج به اشتراک گذاشته شده این فیلم امروز در تاریخ 6 ژانویه 2023 (16 دسامبر 1401) و یک هفته بعد در 13 ژانویه 2023 (23 دسامبر 1401) روی پلتفرم های دیجیتال اکران خواهد شد. ویدئوی جدید این وسترن از سابان فیلم را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

در خلاصه داستان فیلم The Old Way آمده است: “در این وسترن، نیکلاس کیج در نقش یک مرد مسلح خونسرد به نام کولتون بریگز بازی می کند که تبدیل به یک جنتلمن با وقار می شود. زمانی که یک قانون شکن و قاچاقچیان باندش جان کلتون و خانواده اش را به خطر می اندازند، این تفنگدار دریایی. مجبور می شود با کمک دختر 12 ساله اش اسلحه به دست بگیرد و راهی را در پیش بگیرد که منجر به درگیری سرنوشت ساز شود.

برد دونوهو او شیوه قدیمی کارگردانی فیلم را داشت و کارل دبلیو لوکاس فیلمنامه نوشته شد. شیلو فرناندزبازیگر فیلم مردگان شیطانی نوح لی گروسمجری که در حساب برای تسویه ظاهر می شود (حساب برای تسویه)، نیک سرسیبازیگر سریال آرچر، الطفا بیا پیش منبازیگر فیلم های پیچشی، کلینت هاواردفراست/نیکسون بازیگر فیلم آدام لازار وایتبازیگر قهرمانان و کریگ برنهامبازیگر سریال Scorpion در کنار نیکلاس کیج و رایان کیرا آرمسترانگ آنها در این فیلم بازی می کنند.

بخوانید  Breaking Bad Cast دوباره به بهترین شکل متحد می شود