سریال Craig Mazen: The Last Of Us خیلی طولانی نخواهد بود

کریگ مازین درباره این موضوع توضیح داد: “من هیچ علاقه ای به نمایش هایی ندارم که افراط می کنند. وقتی آنها به یک ماشین بی وقفه و دائما در حال حرکت تبدیل شوند، ناخواسته خسته کننده می شوند. پایان تاریخ برای من بسیار مهم است.” این مصاحبه با هالیوود ریپورتر نکات جالب دیگری درباره سریال The Last Of Us دارد، مانند نحوه ملاقات آنها بلا رمزی و پدرو پاسکال برای آشنایی با آنها می توانید متن کامل را بخوانید.

در خلاصه داستان سریال The Last of Us شبکه HBO آمده است: “داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن می گذرد. ​​یک بازمانده سرسخت به نام جول برای نجات الی، دختری 14 ساله از یک منطقه خالی از سکنه در قرنطینه استخدام می شود. آنچه در دره کار ساده ای به نظر می رسد به سرعت به یک سفر احساسی و خشونت آمیز تبدیل می شود و آنها باید از سراسر ایالات متحده عبور کنند و برای زنده ماندن فقط به یکدیگر تکیه کنند.

نیل دراکمن و کریگ مازن در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر جزئیات جدیدی از سریال The Last Of Us شبکه HBO را به اشتراک گذاشته اند.

سریال The Last of Us توسط Sony Pictures، Word Games، Mighty Mint و Naughty Dog استودیو تولید شده است. اولین قسمت از فصل اول سریال The Last Of Us در تاریخ 15 ژانویه 2023 (25 دسامبر 1401) پخش خواهد شد. فصل اول این اقتباس تلویزیونی در مجموع 9 قسمت دارد که قسمت افتتاحیه آن 1 ساعت و 25 دقیقه خواهد بود. نیل دراکمن کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا زبانیچ آنها قسمت های مختلفی از سریال The Last Of Us را کارگردانی کردند و فیلمنامه توسط کریگ مازن با همکاری نیل دراکمن نوشته شد.

بخوانید  جزئیات خیره‌کننده‌ی دموی موتور گرافیکی Unity روی پلی استیشن 5

سریال لایو اکشن The Last of Us (The Last of Us) این ماه به شبکه HBO می آید و اکنون در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که جزئیات بیشتری از این اقتباس تلویزیونی منتشر شده است. نیل دراکمن و کریگ مازن آنها در مصاحبه با هالیوود ریپورتر در مورد مسائل مختلفی صحبت کردند. از اتفاقاتی که توسط سری Last of Ace پوشش داده شده تا توضیح اینکه چرا آنها نمی خواهند این اقتباس خیلی طولانی باشد.

کریگ مازن امیدوار است اقتباس تلویزیونی Last of Us خیلی طول نکشد

پدرو پاسکال در نقش جول، بلا رمزی در نقش الی، آنا تورو مثل تس، گابریل لونا مثل تامی، مرل دندریج مثل مرلین، نیکو پارکر مثل سارا نیک آفرمنمثل بیل، مری بارتلت مثل فرانک، طوفان نی مثل رایلی، لامار جانسون در نقش هنری کوین وودارد مثل سام، ملانی لینسکی مثل کتلین، جفری پیرس مثل پری، گراهام گرین همانطور که مارلون و الین مایلز آنها در نقش فلورانس بخشی از بازیگران سریال Last of Ace هستند.

نسخه سوم The Last of Us احتمالا تا چند سال دیگر منتشر خواهد شد و نیل دراکمن در مصاحبه اخیر خود به آن اشاره کرده است. کارگردان بازی‌های Last of Ace گفته است که فکر می‌کند داستان‌های بیشتری برای گفتن وجود دارد. از این رو برخی می گویند اگر اقتباس تلویزیونی این سریال موفق به جذب بیننده شود، در فصل های بعدی می تواند به سراغ نمایش وقایع نسخه سوم برود. کریگ مازن امیدوار است این سریال زیاد طول نکشد.

بخوانید  در حال حاضر Witcher 4 تعداد افراد بیشتری روی آن کار می کنند

فصل اول The Last Of Us رویدادهای اصلی اولین بازی این مجموعه را پوشش می دهد. در حالی که فصل دوم احتمالاً به داستان The Last of Us: Part II خواهد رفت. این سریال به موازات منابع اقتباس تکامل می یابد و مانند سریال Game of Thrones از چارچوب داستان اصلی خارج نمی شود. نیل دراکمن گفت: “ما هیچ پروژه داستان نویسی عملی خارج از بازی نداریم.” از آنجایی که The Last of Us: Part II به یک cliffhanger ختم نمی شود، مشکلی مانند Game of Thrones نخواهیم داشت. “