نینتندو در حال مذاکره با تامین کنندگان برای تولید جانشین سوییچ است

علاوه بر این، گزارش‌های اخیر ادعا می‌کنند که The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom که قرار است در ماه می 2023 منتشر شود، آخرین انحصاری بزرگ کنسول نینتندو سوییچ خواهد بود و پس از انتشار آن، تمرکز داخلی نینتندو بر روی کنسول بعدی این شرکت تغییر خواهد کرد. کنسول. . با این حال، اخیراً Piers Harding-Rolls، تحلیلگر صنعت بازی، اعلام کرد که معتقد است کنسول جایگزین نینتندو سوییچ تا سال 2024 عرضه نخواهد شد.

نینتندو سوییچ قدیمی

طبق یک گزارش جدید، نینتندو به طور مخفیانه با فروشندگان سخت افزار برای تولید نسل بعدی کنسول های خود مذاکره کرده است.

نیکی اخیراً در گزارش اخیر خود مدعی شده است که نینتندو مخفیانه با تامین کنندگان برای فرآیند تولید جانشین نینتندو سوییچ وارد مذاکره شده است. اگرچه نینتندو تاکنون به طور عمومی در مورد برنامه های سخت افزاری خود و آینده بلندمدت سوییچ صحبت نکرده است، اما این حرکت چندان تعجب آور نیست. زیرا نینتندو سوییچ در حال حاضر یک پلتفرم با سخت افزار قدیمی است.

در ژوئن سال گذشته اسناد مالی نینتندو منتشر شد که نشان می دهد این شرکت در حال ذخیره مواد اولیه و منابع مختلف برای تولید احتمالی سخت افزار جدید است. اندکی قبل از آن، شواهدی مبنی بر تولید جانشین نینتندو سوییچ نیز در یک نشت اطلاعات بزرگ از سوی شرکت انویدیا مشاهده شد که نشان می‌داد کنسول جدید نینتندو از عرضه ray و DLSS 2.2 پشتیبانی می‌کند.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  نقد فیلم خانم مسابقه (2023) | تلاش دو خواهر برای بردن ۸۰ هزار دلار پول!

کنسول نینتندو سوییچ در ماه مارس 6 ساله می شود و با توجه به اینکه این کنسول همچنان از فروش بالایی در سراسر جهان برخوردار است و بازی های انحصاری فوق العاده ای برای آن ساخته شده است، به نظر می رسد عمر طولانی تر و فعال تری نسبت به اکثر کنسول های قدیمی داشته باشد. آنهایی که کنسول های نینتندو با این حال، به نظر می رسد که نینتندو با برنامه هایی برای تولید کنسول نسل بعدی خود پیش می رود.